Poradna Nokia E52

Autor: | Vloženo: 18.06.2012 000 10:07 | Témata: Poradna Nokia E52

Nokia E52

Mám 6 měsíců nový mobil Nokia E52, byl zakoupen v kameném obchodě.Nepravidelně se mi stává,že mobil zamrzne a nejde nijak ovládat.Musím vyndat baterii a znova jí tam dát a pak jde normálně.Máte někdo s tímto problémem zkušenosti a jak se to dá odstranit. Díky.

  • miabonus

    miabonus

    18. června 2012

    zdravím, tohle není běžné chování mobilu. Proto doporučuji zajít do kamenného obchodu tam kde jste ho koupil a reklamovat. Zatím ho máte v záruce, takže oprava je při předložení záručního listu bezplatná.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    19. června 2012

    Bohužel, toto je běžné chování E52.Měla jsem stejný problém (koupená od operátora) po půl roce zamrzání, samovolné vypínání, při reklamaci mi bylo zděleno, že je mobil zoxidovaný, tudíž na nic nemám nárok.Negativní reakce jsem psala i přímo na NOKII, ale raději můj příspěvek vymazali a nikdo dál se se mnou nebavil.Bohužel tento mobil jde plně využívat jen přes wifi nebo bluetooth.Mě úplně odešlo USB připojení. Na internetu je víc negativ než pozitiv pro tento mobil, ale bohužel každý zjišťuje až si něco koupí :-(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • Petr

      25. září 2012 - Petr

      Zajímavé, mám tento mobil přes rok a ještě se mi ani jednou nezamrzl. Dělám s ním psí kusy.


  • Lukáš

    Lukáš

    5. července 2012

    Já s Petrou můžu jen souhlasit. Mobil mam 3 měsíce koupený taky z kamenného obchodu. Seká se mi taky, je to bohužel pro tento mobil přirozené. Nemluvím o dalších závadách, které nastali časem. Při reklamaci mi řekli, že jsem si sám poškodil mobil nevhodným používáním. Zprva mi málem mucha vletěla do pusy jak jsem měl pusu divem otevřenou. Připomenu, že mobil nemá ani jeden škrábanec a ještě ani jednou mi nespadnul, folii z mobilu jsem taky sundal nedavno. Nevhodné používání je pro ně poslech rádia přes sluchátka nebo přílišné psaní sms zpráv a asi i příležitostné focení. Tento mobil bych už znovu nekoupil.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • miabonus

      6. července 2012 - miabonus

      je mi to líto, jinak podle reklamačního řadu máte po třech neúspěšných opravách nárok na buď výměnu zboží v té ceně, nebo na vrácení peněz.


    • Lukáš

      6. července 2012 - Lukáš

      Jsem rád, že jsem se to dozvěděl. Děkuji.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.