16. května 2013
Ahoj, přímo na displeji (služba operátora AoC) byla zrušena.
1/ buď má T-M nejaké heslo, které se pošle jako sms na 4606
2/ nebo na stránce T-M - Moje zóna, po registraci...
3/ nebo má (už snad taky??) volbu, například *#104# a ta se odešle na 999111 jako hovor (O2) - za pár vteřin obdrží majitel SIM info kolik a do kdy...
ALE jen u předplacenek...
4/ nebo hovorem na konverzanta T-M 4603 - nějaká volba, např. 2-1-1-4
3/ no, a u nás v zapadlém Slovensku máme ještě možnost kdykoli poslat příkaz "spotreba" na 99222 jako hovor u paušálu (který nezavazuje na dva roky, protože je férovej) a za pár okamihů je zpět info o datech, kolik ubylo z předplacených balíčků, kolik čeho je už nad, a samozřejmě dva týdny před fakturou příjde bezplatná SMS o nejbližší faktůře, kolik a jak uhradit. "Ďakujeme, Vaše O2"...
Zjistit kredit je hračka: *#100# na 99222 a všechny balíčky aktivovat/deaktivovat z pohodlí domova na čísle 99202 - předplacenky, službu O2 Fér, Pušál Modrý, Stříbrný, Zlatý a Platinový bez závazků a bez pokut....za stejných podmínek, a hovory a SMS do všech sítí doma a do celé EU za domácí ceny...+ služba O2 Mobil s nabídkou mobilu za 2€ bez placení, za zákazníka platí operátor výšku měsíční splátky. Za 18 měsíců je mobil OPERÁTOREM splacen. Bez navýšení a smlouvy. No, abych nepřeháněl, podepíšou se dva papíry Půjčkové společnosti, ostatní je závazek operátora. Zní to jako pohádka, ale to tak. O2 SK má 1,3 miliona spokojených zákazníků a začínal jako poslední operátor z nuly v r. 2006/december - prosinec. Kdykoli můžeme odejít, ale my nechceme, jsou Fér.
České O2 se pokusilo o napodobení programem O2 Zero, ale nepochodil, holt jiná mentalita a nedůvěra, že za tím bude nějaká habaďůra = nebyla, program se neprosadil = tak všichni platí, jak najatí....co naplat.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano (2)
- Ne