Poradna Nokia C6

Autor: | Vloženo: 12.12.2010 000 13:32 | Témata: Poradna Nokia C6

Zamrzává??

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat majtelů kteří koupili nokii c6 v autorizovanem obchodě, jestli mají problémy se zamrzájním telefonu (sekání), a jestli je u telefonu nějaky zavažnější problém.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    13. prosince 2010

    Ano. Také se mi to stávola pokuď jsem byl venku v zimě. Ale problém to neni.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (5)
  • Sokolus

    Sokolus

    16. prosince 2010

    Problem se sekanim jsem mel( zamrznuti-vatazeni baterky..min 10x za den). Jedine reseni bylo reklamovat. Dostal jsem mobil novy a u toho pro zmenu chrastil reproduktor-reklamace. Jsem cca 2 mesice bez telefonu... :-(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (3)
  • Tomáš

    Tomáš

    18. prosince 2010

    Aktualizovat software a je po problému.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Sokolus

      19. prosince 2010 - Sokolus

      Nejsem si jist,zda postaci prehrat sw. Kdyby to slo,nedostal bych novy pristroj. Problem je na zakladni desce.Doporucuji,projet si forum na strankach nokie ;-)


    • Linet

      23. prosince 2010 - Linet

      Souhlasím se Sokolusem, aktualizace softwaru to nevyřeší. Je to velký a závažný problém této nokie. Mám svojí C6 už na třetí opravě! :(


    • Sokolus

      24. prosince 2010 - Sokolus

      Dalsi obet :-). Po treti reklamaci mate narok na novy tel. pripadne na vraceni penez. Ja jim tu sanci dal. Tel. se mi skutecne libil a o tom svedcila i vydrz baterie,ktera nepresahla 2 dny. Nepustil jsem ho z ruky ;-)


    • Linet

      25. prosince 2010 - Linet

      No uvidím, ja reklamace dopadne, ale jsem už názoru, že budu chtít vrátit peníze. A můžu se Vás zeptat, jak Vám vyměněný telefon funguje? Seká se pořád a nebo jste dostal vyměněný telefon z jednich těch kousků, co se prý nesekají? :-)))


    • Sokolus

      25. prosince 2010 - Sokolus

      Druhy pristroj uz fungoval vyborne. Byl to vlastne uz treti kus,ktery jem mel v ruce. Ten uplne prvni se musel vratit i kvuli spatne smlouve a fungoval taky bez chyb (tedy ono moc casu na to,poradne ho odzkouset,nebylo-cca 4 dny) Po tom "vadnem" kusu jsem byl na vazkach mezi LG optimus one a tim jit zpet do nokie.Nevim,jestli jsem udelal dobre.To ukaze az cas. Urcite zkusim nainstalovat novy firmware a ten ukaze,jestli to stalo za to.


    • Linet

      25. prosince 2010 - Linet

      Jsem si projížděla oficiální forum Nokie, dokonce se tam i nějaký komentáře z ČR objevily. Koukám, že je to snad celosvětový problém. Tak jsem zvědavá, jak si s tímhle problémem poradí nokie, a jestli ho nějak už konečně vyřeší. Mám dilema (pokud nebude opravena), jestli vrátit peníze (a poohlednout se po nějakém jiném) a nebo jim dát ještě šanci a dostat nový telefon. Je to složitý, moc se mi líbí, funkce to má super,... Ale co když se zase bude sekat :-(((( Ale vy jste měl štěstí, že už jste ji dostal v pořádku, tak jim možná tu šanci dám.


    • Sokolus

      25. prosince 2010 - Sokolus

      Trosku se divim,ze uz vam novy pristroj nedali! :-D. Myslim,ze uz i nokia CR zaregistrovala,ze se opravdu jedna o globalni problem. Jinak co se tyce dilema,jestli penize nebo nova C6 naprosto to chapu. Je takova mala rada. Pokud by jste se rozhodla jit jeste jednou do C6ky,doporocuji moc se neobtezovat s vytvarenim vlastni plochy a podobnych uprav,kterych pak clovek jen lituje,ze je musi delat porad dokola,kontakty si nechat jen na SIMce pokud mate jeste misto a v pripade,ze se telefon zase "sekne",ho jednoduse vratit ve 14 denni lhute,kdy clovek muze odstoupit od smlouvy. Jen by opravdu nemel vykazovat vyrazne znaky opoterbeni.Usetrite si 30 denni reklamaci a rovnou si vezmete budto novy nebo penize ;-).Drzim palce!


    • Linet

      28. prosince 2010 - Linet

      Včera jsem si vyzvedla opravený telefon. Dávám tu dost zabrat, ale zatím se drží, ani jednou se nesekl. Musím to zaklepat. Zase mi přehráli software. Tak uvidíme, jestli se k tomu už Nokia nějak postavila a už vymysleli, jak to opravit. Kdyby něco, dám vědět ;-)


    • Sokolus

      29. prosince 2010 - Sokolus

      Ja uz mam telefon taky zpatky po reklamaci. Neopravili ho,protoze nedostali vcas nahradni dil (reproduktor). Za tri mesice je to ma 4. C6ka! :D Slape skvele...zatim... Taky doufam,ze uz bude klid.


    • Link

      5. ledna 2011 - Link

      Projíždím jednu recenzi za druhou a na všech stránkách se řeší sekání a kývající se zadní kryt. Mobil se mi velmi líbí a měl bych ho za dost dobrý peníze díky tarifu. Potřeboval bych ho jen na sms, volání, organizér a gps. Na internet ho nepotřebuji. Dá mi někdo prosím radu, jestli do toho jít nebo ne? Děkuji.


    • Linet

      6. ledna 2011 - Linet

      Mě se už sekání neobjevilo po aktualizování softwaru na nejnovější verzi. Myslím, že už tento problém Nokie vyřešila. S mobilem jsem naprosto spokojená a už bych ho nevyměnila.


    • Link

      8. ledna 2011 - Link

      Hlavně tento mobil nyní není na hlavním skladu mého operátora, tak třeba se to snaží Nokia celovýrobně opravit. Uvidíme.


    • Linet

      8. ledna 2011 - Linet

      Myslím si, že Vodafone už je za chvilku bude mít ;) Kamarádka si ho objednávala, tak ho určo za chvilku bude mít a vy také. C6 je super mobil a můžu Vám ho jen doporučit.


    • Link

      9. ledna 2011 - Link

      Mě v té prodejně něčím zaujal a teď nějako nechci jiný. Jen jsem chtěl vědět něčí názor, kdo ho má. Teď jen musím počkat. Děkuji za radu. ;)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.