Poradna Nokia C6

Autor: | Vloženo: 15.10.2010 000 13:58 | Témata: Poradna Nokia C6

"Sekání" telefonu

Nokii C6 mám tři dny, a za tu dobu se mi nepočítaně seknul. Zčerná a prostě nereaguje na nic, takže musím vyndat baterkua znova ho zapnout. Stalo se to už někomu?

  • 15. října 2010 - Oficiální zástupce obchodu Ending

    Dobrý den,

    zatím jsem se, dle reakce našich zákazníků, s tímto problémem nesetkali. Zřejmě se jedná o problém softwaru. Doporučujeme zařízení vyměnit, pokud je to možné.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (8)
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    15. října 2010

    S ničím takovým jsem se nesetkal, ale občas se to stává, pokud máte v telefonu nainstalované některé aplikace třeích stran. Pokud můžete, telefon vyměňte, pokud ne, přeinstalujte software...Hodně štěstí

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
  • Robert

    Robert

    22. října 2010

    Herdek, mě se stává to stejné. Telefon mám od začátku října, žádné aplikace jsem nestahoval a přístroj se sekne v tu nejhorší chvíli, že bych s ním švihnul ozem. Jinak jsem spokojený.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      22. října 2010 - Anonymní uživatel

      Jediná věc, která mě ještě napadá, zda-li nemáte otevřených moc aplikací. To se mi totiž stávalo na E52. Na pohotovostním režimu stisněte a držte prostření klávesu (bíle podsvícená, přepíná do menu). Po té se vám objeví seznam otevřených aplikací. V případě, že je jich otevřeno píliž mnoho, telefon některé, nebo všechny, vypne. Může se stát, že se při tom restartuje, ale stát by se to nemělo.


  • rompeg

    rompeg

    25. října 2010

    Mně se stávalo to samé.Po pěti dnech od nákupu jsem ho šla reklamovat.V prodejně se pokusil prodávající přehrát softwer.Výsledek byl takový, že se bloknul celý.Výměna prý nejde, až co nato řekne technik.Takže čekám :-(

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne
  • new86

    new86

    26. října 2010

    No, takže telefon mám asi 5 dnů a telefon se neustále seká a seká a seká.. můžu říct že jsem z toho na nervy, před tím jsem měla nokii E 52, tu jsem nechala 3x reklamovat a pak si místo ní vybrala C6, ale je to asi z bláta do louže.. Potřebuji výkonej telefon, takže se bojím, že když ho dám znovu na opravu, tak to zase bude trvat..nevím co už mám dělat..neznáte na to nějaký lék????

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne
  • Sokolus

    Sokolus

    4. listopadu 2010

    Mam naprosto stejny problem a telefon je uz podruhe na reklamaci. Je to mrzute,jsem uz prakticky mesic bez telefonu a vymena je mozna az po 3ti reklamaci,takze nezbyva nez cekat...Telefon je fajn,ale vyndavat 5x za den baterku opravdu nehodlam.A pokud je to obecny problem techto telefonu,bude potreba se poohlednout jinde....Jenozme adekvatni telefon s takovym cena-vykon pomerem se hleda hodne tezko.Navic kdyz je telefon ke smlouve s mob. operatorem a ten nabizi jen omezene mnozstvi telefonu situace jeste horsi.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (7)
    • Ne
  • Nikol

    Nikol

    8. listopadu 2010

    Dobrý den, tento telefon mám asi 30 hodin a asi 8 se mi taky sekl. Prostě nereaguje, stejný problém jak vy. Kolikrát mi ani nezčerná obrazovka, ale prostě přestane reagovat. Už mě to pěkně štve, půjdu ho reklamovat..

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • klkjh

      10. dubna 2011 - klkjh

      nechtel bych :D :D


  • Martin

    Martin

    12. listopadu 2010

    Dobrý den, telefon mám asi 5 dní a v průměru se sekne 3x za den. Většinou k tomu dojde buď při zamčení klávesnice nebo při spuštění fotoaparátu, ale uže se mi stalo, že zamrzl i po připojení sluchátkového konektoru, aniž bych něco zmáčkl. Byl jsem s tím v obchodě, tam přehráli firmware, poté to fungovalo necelých 24 hodin a už to blbne znovu. Nic jsem zatím neinstaloval a aplikací je spuštěno minimum. Čili asi také půjdu reklamovat. Jak to tady tak čtu, tak to nejspíš bude nějaký obecný problém a v tom případě by to do budoucna mohla opravit nová verze firmware.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (4)
    • Ne
  • Jakub

    Jakub

    21. listopadu 2010

    toto téma by mělo být na první stránce :(
    Za prvních 24 hodin se mi telefon při odemykání klávesnice 5 x seknul, Přeinstalování sw nepomohlo. Počkám na další verzi sw jestli bude problém odstraněn, jinak jde z domu! Při zamrznutí telefonu jste pro telefonování nedostupní.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
  • Sokolus

    Sokolus

    24. listopadu 2010

    Tento problem se vyskytuje celosvetove a s nejvetsi pravdepodobnosti jde o zavadu na zakladni desce. Reseni je budto vymena zakl. desky,nebo pockat do prosince,kdy se ma objevit novy firmware,ktery by mel tento problem vyresit. Ja mam po vymene desky a uz jen cekam,kdy telefon dorazi.Jsem opravdu hodne zvedav.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
  • Sokolus

    Sokolus

    29. listopadu 2010

    Nakonec jsem dostal uplne novy pristroj :-)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • Linet

    Linet

    18. prosince 2010

    Dobrý den,
    telefon jsem si kupovala koncem října a od té doby je stále na reklamacích. Po první reklamaci mi přehráli software, ale během 24 hodin se tento problém objevil znova. Při druhé reklamaci prý neměli potřebnou součástku, takže nebyl opravem a v zápětí jsem ho dala na třetí reklamaci a čekám. A s přístupem, jaký mají u nás v autorizované prodejně Nokia jsem se nesetkala, tak arogantní jednání, přehlížení zákazníka,...
    Jsem zoufalá, telefon je to suprový, ale nebaví mě několikrát za den vyndávat baterku.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • Lucka

      18. prosince 2010 - Lucka

      Mě už volali, že telefon je neopravitelný (druhá reklamace), takže si prý můžu vybrat jiný ve stejné hodnotě, nebo ten samý, ale nový. Chtěla bych ho moc, ale už to asi riskovat nebudu. S tím sekáním má zkušenost strašně moc lidí :-((


    • Linet

      18. prosince 2010 - Linet

      Taky bych ho chtěla moc, ale prostě tohle sekání je hrozný. Jsi na tom o trochu líp, protože u nás s tou autorizovanou prodejnou je to hrozný :-( Pokud mi ho neopraví, tak už budu žádat vrácení peněz.


    • Lucka

      18. prosince 2010 - Lucka

      Já ho nemám z Nokie, ale T-mobilu, takže tam jim nic jinýho nezbejvá, než mi ho vyměnit, bo dát jinej. Ale taky nejsou nějak přátelští, ale to mě nezajímá, chovám se tam tak jak oni ke mně!!


    • Linet

      18. prosince 2010 - Linet

      Už se radši i poohlížím po jiným, ale tenhle měl všechny funkce, co jsem potřebovala, ale to blbý sekání. S tímhle problémem radši ani novou C6 už nechci. Souhlasím s tebou, taky se chovám, tak jak oni ke mně.


    • z5z5z

      30. prosince 2010 - z5z5z

      Vyzkoušejte aktualizovat FW.Aktualizace (20.0.041) přináší opravu právě sekání telefonu.Jinak mohu říci, že Nokii C6 vlastním již 3 měsíce a za tuto dobu se mi mobil nesekl.A už vůbec, že by jsem musel vytahovat baterii a to mobil využím naplno každým dnem (internet, hry, sms a mnohé další).


    • Linet

      1. ledna 2011 - Linet

      Mobil se mi vrátil po opravě a přehrání softwaru na verzi 20.0.042 a mobil zatím bez jediného seknutí. A to mu dávám dost zabrat. Tak tuto příjemnou změnu musím zaklepat a jsem s tímto mobilem zase moc spokojená.


  • z5z5z

    z5z5z

    31. prosince 2010

    Ještě by jsem dodal, že pro aktualizace je potřeba připojení k internetu nebo je jej možné aktualizovat přes PC, konkrétně třeba přes program Nokia Ovi Suite, ale PC k tomu potřebuje opět připojení k internetu.
    Na mobilu zjistíte vaši verzi fw "voláním" *#0000# a poté aktualizajete volby - zjistit aktualizace.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • jakub

    jakub

    19. ledna 2011

    nechápu to, nokie-vždycky pohodovy telefony, bezporuchovy, nerozbitny a ted mam c6 a jsem obcas tak nas*****, ze bych ho rozdupal nebo hodil o zed! priste si rozmyslim poradne, jestli chci nakej "chytrej" telefon od nokie!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • Zuzana Ryšánková

    Zuzana Ryšánková

    23. května 2011

    Taky se mi už několikrát stalo, že se mi takhle sekl a doposavad jsem nezjistila co s tím. Také se mi už pár dní po koupi stalo že mi hlásil chybu systému, od té doby jsem ho už restartovala a chvilku byl klid ale teď mám uplně ten samý problém a nevím co sním!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.