Poradna Nokia C6
Autor: | Vloženo: 15.10.2010 000 13:58 | Témata: Poradna Nokia C6
"Sekání" telefonu
Nokii C6 mám tři dny, a za tu dobu se mi nepočítaně seknul. Zčerná a prostě nereaguje na nic, takže musím vyndat baterkua znova ho zapnout. Stalo se to už někomu?
-
Robert
-
22. října 2010 - Anonymní uživatel
Jediná věc, která mě ještě napadá, zda-li nemáte otevřených moc aplikací. To se mi totiž stávalo na E52. Na pohotovostním režimu stisněte a držte prostření klávesu (bíle podsvícená, přepíná do menu). Po té se vám objeví seznam otevřených aplikací. V případě, že je jich otevřeno píliž mnoho, telefon některé, nebo všechny, vypne. Může se stát, že se při tom restartuje, ale stát by se to nemělo.
-
-
new86
26. října 2010
No, takže telefon mám asi 5 dnů a telefon se neustále seká a seká a seká.. můžu říct že jsem z toho na nervy, před tím jsem měla nokii E 52, tu jsem nechala 3x reklamovat a pak si místo ní vybrala C6, ale je to asi z bláta do louže.. Potřebuji výkonej telefon, takže se bojím, že když ho dám znovu na opravu, tak to zase bude trvat..nevím co už mám dělat..neznáte na to nějaký lék????
-
Sokolus
4. listopadu 2010
Mam naprosto stejny problem a telefon je uz podruhe na reklamaci. Je to mrzute,jsem uz prakticky mesic bez telefonu a vymena je mozna az po 3ti reklamaci,takze nezbyva nez cekat...Telefon je fajn,ale vyndavat 5x za den baterku opravdu nehodlam.A pokud je to obecny problem techto telefonu,bude potreba se poohlednout jinde....Jenozme adekvatni telefon s takovym cena-vykon pomerem se hleda hodne tezko.Navic kdyz je telefon ke smlouve s mob. operatorem a ten nabizi jen omezene mnozstvi telefonu situace jeste horsi.
-
Nikol
-
10. dubna 2011 - klkjh
nechtel bych :D :D
-
-
Martin
12. listopadu 2010
Dobrý den, telefon mám asi 5 dní a v průměru se sekne 3x za den. Většinou k tomu dojde buď při zamčení klávesnice nebo při spuštění fotoaparátu, ale uže se mi stalo, že zamrzl i po připojení sluchátkového konektoru, aniž bych něco zmáčkl. Byl jsem s tím v obchodě, tam přehráli firmware, poté to fungovalo necelých 24 hodin a už to blbne znovu. Nic jsem zatím neinstaloval a aplikací je spuštěno minimum. Čili asi také půjdu reklamovat. Jak to tady tak čtu, tak to nejspíš bude nějaký obecný problém a v tom případě by to do budoucna mohla opravit nová verze firmware.
-
Jakub
21. listopadu 2010
toto téma by mělo být na první stránce :(
Za prvních 24 hodin se mi telefon při odemykání klávesnice 5 x seknul, Přeinstalování sw nepomohlo. Počkám na další verzi sw jestli bude problém odstraněn, jinak jde z domu! Při zamrznutí telefonu jste pro telefonování nedostupní. -
Sokolus
24. listopadu 2010
Tento problem se vyskytuje celosvetove a s nejvetsi pravdepodobnosti jde o zavadu na zakladni desce. Reseni je budto vymena zakl. desky,nebo pockat do prosince,kdy se ma objevit novy firmware,ktery by mel tento problem vyresit. Ja mam po vymene desky a uz jen cekam,kdy telefon dorazi.Jsem opravdu hodne zvedav.
-
Linet
18. prosince 2010
Dobrý den,
telefon jsem si kupovala koncem října a od té doby je stále na reklamacích. Po první reklamaci mi přehráli software, ale během 24 hodin se tento problém objevil znova. Při druhé reklamaci prý neměli potřebnou součástku, takže nebyl opravem a v zápětí jsem ho dala na třetí reklamaci a čekám. A s přístupem, jaký mají u nás v autorizované prodejně Nokia jsem se nesetkala, tak arogantní jednání, přehlížení zákazníka,...
Jsem zoufalá, telefon je to suprový, ale nebaví mě několikrát za den vyndávat baterku.-
18. prosince 2010 - Lucka
Mě už volali, že telefon je neopravitelný (druhá reklamace), takže si prý můžu vybrat jiný ve stejné hodnotě, nebo ten samý, ale nový. Chtěla bych ho moc, ale už to asi riskovat nebudu. S tím sekáním má zkušenost strašně moc lidí :-((
-
18. prosince 2010 - Linet
Taky bych ho chtěla moc, ale prostě tohle sekání je hrozný. Jsi na tom o trochu líp, protože u nás s tou autorizovanou prodejnou je to hrozný :-( Pokud mi ho neopraví, tak už budu žádat vrácení peněz.
-
18. prosince 2010 - Lucka
Já ho nemám z Nokie, ale T-mobilu, takže tam jim nic jinýho nezbejvá, než mi ho vyměnit, bo dát jinej. Ale taky nejsou nějak přátelští, ale to mě nezajímá, chovám se tam tak jak oni ke mně!!
-
18. prosince 2010 - Linet
Už se radši i poohlížím po jiným, ale tenhle měl všechny funkce, co jsem potřebovala, ale to blbý sekání. S tímhle problémem radši ani novou C6 už nechci. Souhlasím s tebou, taky se chovám, tak jak oni ke mně.
-
30. prosince 2010 - z5z5z
Vyzkoušejte aktualizovat FW.Aktualizace (20.0.041) přináší opravu právě sekání telefonu.Jinak mohu říci, že Nokii C6 vlastním již 3 měsíce a za tuto dobu se mi mobil nesekl.A už vůbec, že by jsem musel vytahovat baterii a to mobil využím naplno každým dnem (internet, hry, sms a mnohé další).
-
1. ledna 2011 - Linet
Mobil se mi vrátil po opravě a přehrání softwaru na verzi 20.0.042 a mobil zatím bez jediného seknutí. A to mu dávám dost zabrat. Tak tuto příjemnou změnu musím zaklepat a jsem s tímto mobilem zase moc spokojená.
-
-
z5z5z
31. prosince 2010
Ještě by jsem dodal, že pro aktualizace je potřeba připojení k internetu nebo je jej možné aktualizovat přes PC, konkrétně třeba přes program Nokia Ovi Suite, ale PC k tomu potřebuje opět připojení k internetu.
Na mobilu zjistíte vaši verzi fw "voláním" *#0000# a poté aktualizajete volby - zjistit aktualizace. -
Zuzana Ryšánková
23. května 2011
Taky se mi už několikrát stalo, že se mi takhle sekl a doposavad jsem nezjistila co s tím. Také se mi už pár dní po koupi stalo že mi hlásil chybu systému, od té doby jsem ho už restartovala a chvilku byl klid ale teď mám uplně ten samý problém a nevím co sním!
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.