Poradna Nokia 100

Autor: | Vloženo: 10.05.2013 000 10:41 | Témata: Poradna Nokia 100

Telefon hlásí : vložte SIM

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak postupovat, když se mi na telefonu najednou objevila tato hláška ? Včera dopoledne telefon ještě fungoval normálně a dovolala jsem se kam jsem potřebovala. Během 2 hodin zvrat a už se objevuje pouze tato hláška a nelze to nijak obejít. Samozřejmě, že jsem SIM kartu vyndala a vložila několikrát, ale žádná změna. Zkusila jsem vložit i jiné SIM karty a ani na jednu telefon nereagoval. Ale když jsem dala původní SIM do jiného telefonu vše funguje ? Poradíte mi kde je problém a co udělat ? Děkuji

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    10. května 2013

    Dobrý den, nechci vkládat plané naděje, ale může to být jen nedopružený kontakt tam, kde se vkládá SIM. Někdy pomůže i jemné očištění kontaktů pod sim......
    ---ale vypadá to na vážný problém. Pokud je Nokia v záruce, bylo by asi nejlépší zajít s ní do prodejny a nahlásit problém dřív, než se to ještě zhorší. Vy jste vyzkoušela správně vše jako zákaznice a ostatní je v rukou odborníků.
    Samozřejme, existuje v Menu návrat do továrenského nastavení a nebo číselný kód (oba se nazývají "tvrdý reset"), ale nedoporučuji, Váš popis naznačuje něco se software v mobile....ještě můžete vyndat paměťovou kartu (jestli je), jinak už nic, kromě kontaktů.....

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.