Poradna myPhone Hammer Energy LTE

Autor: | Vloženo: 26.03.2018 000 22:13 | Témata: Poradna myPhone Hammer Energy LTE

Nabíjení Hammeru

Dobrý den. mám takovýto problém. U telefonu Hammer Energy se mi při jeho zakoupení doba nabíjení baterie pohybovala okolo 1,5 až 2 hodin. Po nějaké době se mi tato doba prodloužila a to až na 8 a v některých případech i na 11 hodin. Používám k tomu origo nabíjeku a i při tomto nabíjení je telefon úplně studený. ( když jsem zkoušel jiný nabíječky, tak byl efekt stejnej ) Dřív byl při nabíjení i dost teplý. Když jsem to reklamoval, tak mi nějaký šikula z toho servisního střediska sdělil, že se telefon nabíjí standartní dobu. Další problém mám s tím, že do toho telefonu si stáhnu apky na vyzvánění, ale již se nedají použít na volání, upozornění ani budík. Na to zvonění se pouze nakopíruje jejich název, ale už ne jejich obsah. Jakmile se vrátím krok zpět a pak zase do nastavení zvonění zmizí dokonce i název onoho nastavovaného zvonění. A tím se na servise ani nezabívali. Ještě jedna perlička - když jsem ho šel reklamovat po prvé, tak kvůli tomu, že se mi po zaslání MMS načítal její obsah a to po dobu jednoho týdne. Tak mi tam "vrazili" Androida 7- Problém zmizel, ale v jejich vyjádření stálo, že se problém neprojevil a že se jedná o neoprávněnou reklamaci. Už pomalu nevím, co mám dělat?

  • Jirka

    Jirka

    22. dubna 2018

    ahoj mam stejny problem s nabijenim ale me to nabije neco pres 50% a v servisu neshledali zadny problem , tel.mi poslali vybity tak mi ho od patku nabiji na 100% na prodejne ,rekl jsem jim ze si ho preboru plne nabity . Tak tam pujdu v pondeli a chci volat do toho servisu

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Vojta

      23. dubna 2018 - Vojta

      Ahoj, pak dej vědět jaká byla reakce toho servisu ( že by někde soudruzi udělali chybu ?) a taky jak to dopadlo na té prodejně. OK?


    • Lea

      4. června 2018 - Lea

      Stejný problém.


    • Kristýna Hauerlandova

      15. června 2018 - Kristýna Hauerlandova

      Manžel má stejný problém s nabijenim,dvakrát na reklamaci a nic.Nechala jsem promerit kapacitu na své náklady a výsledek byl,že i když ukazuje plné nabití,skutečnost je asina 30%.Taky nevím co s tím,servis neuznává


    • Vojta

      20. června 2018 - Vojta

      Jak se u tohoto telefonu da zmerit kapacita baterie? Nebo kdo dela?


    • Pajda

      22. srpna 2018 - Pajda

      není to telefonem, když ho vypnete tak se nabije za 2 hodiny je to počtem spuštěných aplikací.... a nebo přídpadně kabelem že už úplně tak dobře nedrží v konektoru ale většinou to skutečně je jen těmi aplikacemi co běží a tak jak telefon dobíjíte tak oni ho stíhají užírat...


    • Vojtěch Martínek

      23. srpna 2018 - Vojtěch Martínek

      Nevim čím to je, ale i tak jsem zkoušel telefon nabíjet ve vypnutém stavu a výsledek není lepší. Mám za to že je prostě nějak vyskratovaná baterka nebo se něco "posralo" uvnitř telefonu. Jediný co trochu dokáže zrychlit nabíjení je to, že jsem si zakoupil nabíječku s většíma ampérama. I tak, ale telefon i když je v nabíječce, tak se nestíhá odbíjet, když se třeba dívám na TV a mám zapnutou wifi, nebo jenom, když mi jede navigace. To prostě dříve takto nebylo. Najednou skok a baterka v Pr..li.


    • Lukáš Menc

      31. srpna 2018 - Lukáš Menc

      Ahoj, mám stejný problém. Telefon má syn od Vánoc 2017. Poslední nabíjení trvalo 18 hodin. Pak šla baterka k nule a nedala se nabít ani jednou nabíječkou (origo ani silnějšími) a zkoušel jsem i nový kabel. Aplikace jsem synovi stihl všechny povypínat, ale přesto se nabíjení nechytlo. Dokonce poslední novinka byla, že cca každých 5 vteřin se nabíjení spustilo a znovu odpojilo v několika cyklech, než úplně klekl. Pár telefonů už jsem v životě měl stejně, jako asi každý, ale tohle je opravdu unikát!!! Uvítal bych nějakou fundovanou reakci vedoucí k vyřešení problému.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.