Poradna Motorola EDGE 40 5G 8GB/256GB

Autor: Jan | Vloženo: 19.09.2023 000 10:19 | Témata: Poradna Motorola EDGE 40 5G 8GB/256GB

Jan

Nelze smazat eSIM z telefonu

Dobrý den,
v telefonu jsem si aktivoval eSIM, ale nefungují přes ní data. Operátor mi poradil eSIM smazat. V telefonu jsem ve správě SIM karet našel možnost smazat eSIM, ale když jsem ji použil, tak jsem dostal chybu - a to při všech možných pokusech. Nefungovalo ani řešení přes Systém, Reset eSIM.
Na anglických fórech jsem tuto chybu našel, zatím bez řešení. Nevíte jaká je pozice výrobce a kdy bude problém napraven?

  • elektroshock

    elektroshock

    19. září 2023

    Dobrý den,
    bohužel SW vady, které jsou na straně výrobce, ví nejlépe sám výrobce. Ve Vašem případě Motorola. Tudíž doporučujeme kontaktovat přímo zastoupení této značky na této adrese:

    https://en-emea.support.motorola.com...

    S pozdravem
    Elektroshock

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jan

      19. října 2023 - Jan

      Tak ani výrobce nepomohl (akorát jsem si musel projít přes tovární nastavení, atp.). Nakonec jsem problém vyřešil takto:
      - u operátora jsem si objednal plastovou SIM.
      - po její aktivaci operátor "zrušil" eSIM.
      - Potom už šla normálně smazat z telefonu.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.