Poradna LG G4 H815

Autor: Michal Herout | Vloženo: 15.07.2017 000 21:06 | Témata: Poradna LG G4 H815

Michal Herout

Michal Herout

Koupit LG G4?

Telefon od značky LG rozhodně nedoporučuji! Přibližně před rokem a dvěma měsíci jsem si u CZC.cz koupil LG G4 H815 z EU distribuce a dnes mám nepoužitelné těžítko. Reklamoval jsem u společnosti následující závady: vadná základní deska telefonu (bootloop), vypalující se pixely na displeji (ghosting - duchové po překreslení obrazu), mrtvé pixely (černé tečky) a praskající/šumějící sluchátko při plné hlasitosti u tel. hovoru. Přál jsem si odstoupit od kupní smlouvy. Má reklamace byla společností CZC.cz zamítnuta téměř po 30 dnech z důvodu odemčeného bootloaderu a nainstalování LineageOS. Prý má odemčení bootloaderu přímou souvislost s poškozením mého telefonu. Dále řeším přes dTest, ČOI a soudního znalce, společnost na moje e-maily nereaguje. Pokud vše dobře nedopadne, uvažuji o medializaci. Radím Vám, držte se od LG dál. Sám jsem si koupil iPhone 7 a jsem nadmíru spokojený. Vydávání bezpečnostních záplat ze strany LG byla tragédie po celou dobu používání telefonu. Aktualizace nikde. CZC.cz nyní prodává spoustu rozbalených, použitých/opravených LG G4, záhadně u těchto telefonů zmizela i poruchovost, která dříve byla přes 40%. V USA (CA) je již žaloba u federálního soudu na LG. Za sebe nemohu telefony od LG vůbec doporučit. Pokud máte někdo podobný problém, prosím, kontaktujte mě.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    15. července 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Tak to mi je velmi luto a chovanie spolocnosti CZC ma zaraza, obzvlast k takemu lojalnemu zakaznikovi, ak ste vy. (Cital som, co ste pisali na Vasestiznosti.cz) Mozem vsak potvrdit vasu domnienku. Prehratie ROM rozhodne bootloop nesposobilo, je to volovina na n-tu, bootloopom trpeli prve serie pravdepodobne z dovodu vadnej zakladnej doky. Co ma vsak zaraza tiez je fakt, ze niektore telefony upadli do bootloopu opatovne po vymene zakladnej dosky. G4 je, co sa tyka fotoaparatu, spickova volba, no treba byt velmi opatrny pri volbe predajcu.

    Dufam vo vas uspech a drzim vam palce. :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Michal Herout

      15. července 2017 - Michal Herout

      Dobrý večer,
      Moc děkuji za podporu. LG údajně vyrábělo základní desky se stejnou chybou od roku 2015 do roku 2017 (revize 5xx - 7xx). Chybu ve výrobě prý stále neopravili, proto je v USA žaloba u federálního soudu v Kalifornii. Zařízení po výměně desky po čase přestane opětovně fungovat a po uplynutí záruční doby lidem zbyde nepoužitelné těžítko. Zákazníky LG údajně ignoruje. Ze strany CZC.cz mě podobné jednání zaráží. Sice jde o EU distribuci (šedivku), ale podobné jednání jsem od nich vážně nečekal. Telefon jsem po reklamaci odmítl převzít, zařízení bylo znečištěné a poškrábané. K reklamaci jsem telefon dodal ve stavu nového, včetně originální fólie na displeji z výroby. Celou dobu byl telefon nošen v originálním krytu LG Crystal Guard, který v prvních týdnech sám od sebe rozpraskal (vše nasvědčuje aktuální kvalitě LG produktů). Mohu doložit makrofotodokumentací telefonu před reklamací.


    • Martin

      16. července 2017 - Martin

      No vidíte, já mám G4 dva roky v super stavu a s CZC ty nejlepší zkušenosti.
      Přehrátí ROMky vam neuzná záruku nikdo (i u Xiaomi jsou někteří prodejci nekompromisní, Ikdyž tu Matoo tvrdí, že to výrobce toleruje)
      A koukám, že Matoo je hotový soudní znalec elektroniky :D

      S tím musí každý počítat, že když se začne rýpat do softu (či hardwaru), že ztrácí záruku.
      To platí u veškeré elektroniky.
      V tomto směru jste bez šance na úspěch. Zbytečně tu pláčete a ztrácíte čas.
      Když nechcete investovat do opravy, tak zahodit a koupit nový. Je to spotřební materiál. Zítra vám může iPhonek spadnout a 20 litrů v hajzlu. A taky tu budete brečet?


    • Anonymní uživatel

      16. července 2017 - Anonymní uživatel

      Ja tvrdim, ze to vyrobca toleruje a ze to toleruju aj predajcovia. Ako som sa uz ale parkrat presvedcil, nie je na skodu aj to, ze k tomu pridavam aj dovetok "no radsej si to overte".
      Kukaj, Martin, kukaj. Som sice vystudovany manazer, no predtym som rok chodil na pravo. Nieco sa na mna pochytilo a kedze elektronika je moje hobby, dokazem to obcas sklbit v prospech zadavatela a poradit mu, ako ma konat, resp. ci je v prave alebo nie. V tomto pripade v prave je. Zariadenia disponovali vadnymi zakladmi doskami, ku bootloopu by doslo tak ci tak, je jedno, ci Michal zasiahol do softveru zariadenia. Tento zasah nijakym sposobom neovplyvnil to, ze v LG nieco dosrali - dokazat to je ulohou sudneho znalca. A navyse... Funkcnost displeja softver rozhodne nijako neovplyvnil - nemohol zapricinit vyplaovanie displejov. (To je ako obvinit riadiacu jednotku z defektu na kolese...) Nemozes porovanvat padnutie do hajzlu (jasna chyba pouzivatela) a to, ze si v spolocnosti LG neodviedli poriadne svoju robotu.


    • Martin

      16. července 2017 - Martin

      Co tady jako řešíš?
      Učivo v 1. semestru PF
      Pokud jsou porušeny záruční podmínky, je úplně šumák jaká je závada výrobku. Tečka.


    • Anonymní uživatel

      16. července 2017 - Anonymní uživatel

      Never give up... Dal to preskumat sudnemu znalcovi - pokial ten dokaze, ze zavada by vznikla tak ci tak, bude mat pan Michal v rukach tromf. Pokial sa najde viacero ludi, ktori maju podobnu skusenost, mozno sa mu podari vymoct to, co chce. (Myslim si, ze pre toto zadaval temu.)


    • Michal Herout

      20. července 2017 - Michal Herout

      Společnost CZC.cz mě velice příjemně překvapila a vystavila na LG G4 dobropis. Děkuji moc za podporu a zároveň děkuji rozumnému a slušnému člověku v CZC.cz, který mi umožnil odstoupit od kupní smlouvy.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.