Poradna Lenovo Vibe Z2 Pro Dual SIM

Autor: | Vloženo: 30.01.2015 000 09:53 | Témata: Poradna Lenovo Vibe Z2 Pro Dual SIM

NAŽLOUTLÝ DISPLEJ ?

Dobry den ,chtel bych se zeptat majitelu Vibe Z2 Pro ,jestli Vam nepripada bila barva takova spis do zluta ve vychozim nastaveni ?

Me pripada jak kdyby displej byl nekdy zlutejsi a nekdy ta bila byla v poradku ,nepozoruje to taky nekdo?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    31. ledna 2015

    Dobrý den, v nastavení naleznete kolonku "Displej" zde můžete nastavit jas, vyvážení barev displeje a další zajímavé funkce. Doporučuji zkontrolovat, zda nemáte něco přenastavené.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Ondra

      31. ledna 2015 - Ondra

      Mam nastaveny vychozi rezim. Rano mi pripada ze je displej zlutejsi kdyz jdu treba ven a vsude snih ted tak je ten rozdil hodne videt ,ale zajimavy ze odpoledne uz mi to prijde zase belejsi ,tak nevim jestli to je treba opticky klam nejaky ,nejaky odrazy od displeje nebo tak


    • Anonymní uživatel

      31. ledna 2015 - Anonymní uživatel

      Zkuste v notifikační liště zkontrolovat, zda nemáte zapnutý "Chytrý jas"


    • Ondra

      31. ledna 2015 - Ondra

      ten mam vypnuty ,zkousel jsem i s nim ,ale nejaky vyrazny vliv to podle me nemelo.
      Jakou mate folii na sve Vibe Z2 Pro taky originalni ?
      Mozna je to nekvalitni folii (ta co byla v originalnim baleni) , ta bila neni jak bych si predstavoval v tom vychozim rezimu, v temne mistnosti mi pripada v docela v poradku ,ale na svetle je to hrozny,mozna to je fakt tou folii?


    • Ondra

      31. ledna 2015 - Ondra

      ted mi prijde zase belejsi nez rano .Neni to tim svetlem venkovnim nejak?


    • Anonymní uživatel

      31. ledna 2015 - Anonymní uživatel

      Určitě to má co do činění se senzorem okolního světla. Zkuste jej přikrýt prstem a sledujte změny. Nejspíš budete muset kontaktovat technickou podporu společnosti Lenovo. Kontakt naleznete na www.Lenovo.cz


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.