Poradna Lenovo Vibe P1m Dual SIM

Autor: | Vloženo: 10.01.2018 000 12:10 | Témata: Poradna Lenovo Vibe P1m Dual SIM

Slabá svítilna i přisvícení u Lenovo P1m

Lenovo P1m Dual SIM v záruce, zakoupený 14.10.2016. Asi po 2. měsících provozu nastal rapidní pokles výkonu svítilny a přisvícení při focení. Po nastavení mobilu do Továrního nastavení svítilna i přisvícení opět na 100%. Následně po měsíčním provozu opět stejná závada -stejné snížení výkonu svítilny i přisvícení.
Při druhém nastavení do Továrního nastavení svítilna i přisvícení opět na 100%.
Následně po krátkém provozu se opakovala stejná závada.
Ale po třetím nastavení do Továrního nastavení již k opravě výkonu svítilny a přisvícení nedošlo !


Má někdo stejné zkušenosti s tímto konkrétním problémem u Lenovo P1m ?

Zdravím a děkuji .

  • 10. ledna 2018 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den, v takovém případě prosím kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.