Poradna Lenovo Vibe P1m Dual SIM
-
14. července 2017
Ako to, ze nejde?
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
17. července 2017 -
Oficiální zástupce značky Lenovo
Dobrý den, nemáte jen ztišené vyzvánění? Zkuste hlasitost zvýšit stiskem tlačítka pro zvýšení hlasitosti, které se nachází na boční straně telefonu.
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
-
17. července 2017 -
Jaroslava
Nejde a to mam hlasitost zvýšenou.tak nevím.
-
17. července 2017 -
Anonymní uživatel
Skuste telefon uviest do tovarenskych nastaveni. (Po zalohe)
-
20. července 2017 -
Oficiální zástupce značky Lenovo
Jak píše Matoo, uveďte telefon do továrního nastavení. To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".
Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte z telefonu paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.