Poradna Lenovo Vibe P1m Dual SIM

Autor: | Vloženo: 07.11.2016 000 15:50 | Témata: Poradna Lenovo Vibe P1m Dual SIM

Vypnutí dat

Dobrý den, ráda bych se zeptala jak vypnout data v mobilu, já data vypnu.. a když nejsem připojená k Wifi, tak se mi na telefonu samy data zapnou a jsem připojená... Nevím vubec jak to vypnout.. Mám T-mobile.. Moc děkuju

  • František Bielik

    František Bielik

    21. listopadu 2016

    Dobrý den, kontaktujte prosím technickou podporu společnosti Lenovo na telefonním čísle 312 560 312.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Adam Z.

    Adam Z.

    21. listopadu 2016

    Dobrý den,
    vyřešila jste nějak tento problém? Můj telefon dělá úplně to stejné...
    Děkuji za odpoěď.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Adam Z.

    Adam Z.

    22. listopadu 2016

    Dobrý den,
    vyřešila jste nějak tento problém? Můj telefon dělá úplně to stejné...
    Děkuji za odpověď.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • tounak

    tounak

    24. listopadu 2016

    mám stejný problém, neustále se data zapínají.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Jan Kraus

    Jan Kraus

    29. listopadu 2016

    Dobrý den. Koupil jsem si Lenovo p1ma40 dne 15.11.2016 a začal mi dělat po nekolika dnech naprosto to samé. Obnovil jsem tovární nastavení, byl týden klid a dnes přes noc to začalo na novo a zlobilo to cely den. Nervy mám jen jedny, tak jsem ho hned šel reklamovat. Uvidím co mě na to řeknou a co s tím udělají. Už sem je předem varoval s tím, že pokud pouze obnoví tovární nastavení (které jsem obnovil hodinu před vrácením) tak že to za týden začne dělat znovu a opět mě tam mají.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jura

      5. ledna 2017 - Jura

      Zdravím, tento problém jsem také řešil. Pomohlo nainstalování aplikace Mobile Internet Setting.


  • Honza

    Honza

    20. ledna 2017

    Odpověď ze servisního střediska:
    - Ví o tom, je to špatná aktualizace, dali to jako připomínku a čekají na lepší aktualizaci
    - Jde buď vypnout data zcela nebo to nechat být. Nebo vyměnit přístupové body v nastavení pokaždé, když budete chtít se připojit k mobilnímu internetu.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Jan Kraus

      20. ledna 2017 - Jan Kraus

      Po reklamaci prehrali kompletne software a po tydnu od zakoupeni vymenili vadnou baterii. Zatim je vse v poradku,ale baterka stale nic moc.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.