Poradna Lenovo Vibe P1m Dual SIM

Autor: | Vloženo: 16.04.2016 000 08:19 | Témata: Poradna Lenovo Vibe P1m Dual SIM

Samovolné spouštění dat

Dobrý den, asi po týdnu užívání se mi začalo samovolně zapínat datové připojení. Aplikacím sem zakázal přístup ke spouštění dat. Telefon sem restartoval a měl sem tento problém za vyřešený. Ale dnes ráno sem zjistil, že se přes noc data znovu samovolně zapnula . Nevíte někdo co s tím, mě už nic tak nenapadá.

  • O2 Guru

    O2 Guru

    16. dubna 2016

    Dobrý den,
    datové přenosy se v telefonu nezapínají samovolně. Volbu mobilního datového připojení musíte mít povolenou v nastavení telefonu. Abyste měl jistotu, doporučím kontaktovat svého poskytovatele služeb, aby Vám zajistil blokování automatického připojování k internetu.
    U nás můžete tuto blokaci nastavit zasláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111.
    Jarda, O2 Guru

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Petr

      16. dubna 2016 - Petr

      Volbu datového připojení mám u obou sim vypnutou ale i přes tohle se mi data samovolně zapnou. Docela mě to štve, že to žere baterku.


    • Tomáš

      20. dubna 2016 - Tomáš

      Zdravím. S tím bojuji také. Telefon mám měsíc a nevím z jakého důvodu se to samo spouští. Pomohlo tovární nastavení, ale jen na 14 dní a začalo to nanovo.


    • Honza

      22. dubna 2016 - Honza

      Doporucuji aktualizovat system pres Aktualizace v mobilu,pokud i toto nezabere a jste po tovarnim nastaveni,na rade je nahrani noveho firmware.


    • Marcela

      5. května 2016 - Marcela

      Dobrý den, mám naprosto stejný problém, se kterým bojuji už dva týdny. Zkoušela jsem už úplně vše (smazání přístupových bodů, tak že tam nemám už ani jeden, zákaz aplikacím přístup na internet atd.), i přesto se mobil samovolně stále připojuje na datová připojení a stále dokola to musím vypínat, internet v mobilu nepotřebuji a navíc to strašně vybíjí baterku, takže už mě to opravdu začíná dost otravovat!!! Budu ráda za každou radu, co s tím. Děkuji.


    • Tomáš

      10. května 2016 - Tomáš

      Aktualizoval jsem všechny aplikace v Obchod Play a najednou se to samo vyplo. Předtím nepomohla ani samotná aktualizace Androidu a zakázání všech aplikaci k přístupu na síť.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.