Poradna Lenovo Vibe K5 Plus Dual SIM

Autor: | Vloženo: 17.10.2017 000 11:57 | Témata: Poradna Lenovo Vibe K5 Plus Dual SIM

Nefunguje připojení přes wifi

Dobrý den, koupila jsem si Lenovo Vibe K5 Plus a nefunguje mi připojení internetu přes wifi. Vše se jeví v pořádku, wifi připojena je, mobil píše síla signálu vynikající, ale při načtení jakékoli internetové stránky mi píše, že stránka nebyla nalezena. Data fungují v pořádku. Prosím poraďte čím to může být. Děkuji

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    17. října 2017

    Dobry den!
    Deje sa to len v jednom internetovom internetom prehliadaci alebo vo viacerych?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Lenka Nováková

      27. října 2017 - Lenka Nováková

      Dobrý den, po odpojení wifi, restartování mobilu a znovu připojení už wifi funguje v pořádku. Děkuji


    • Anonymní uživatel

      27. října 2017 - Anonymní uživatel

      Tak to sme velmi radi! :)

      Prijemny vikend vam zelam!


  • 18. října 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, projevuje se problém na jiném WiFi routeru?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Lenka Nováková

      27. října 2017 - Lenka Nováková

      Dobrý den, po odpojení wifi, restartování mobilu a znovu připojení se to v pořádku rozjelo. Děkuji


  • Jiri Trnka

    Jiri Trnka

    27. října 2017

    Mam stejny problem, vse vypada ok ale wlan nefunguje a to i na jinych pripojnych bodech...nefunguje jak prohlizec tak aplikace...??? v cem muze byt problem?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      27. října 2017 - Anonymní uživatel

      Skuste zariadenie aktualizovat a nasledne uviest do tovarenskych nastaveni. Ak to nepomoze, reklamujte.

      Pred resetom do tovarenskych nastaveni si vzdy vsetko dokladne zalohujte!


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.