Poradna Lenovo Vibe K5 Note Dual SIM 3GB/16GB

Autor: | Vloženo: 06.11.2017 000 06:28 | Témata: Poradna Lenovo Vibe K5 Note Dual SIM 3GB/16GB

Nefungují vibrace

Zdravím mám telefon přibližně 2 měsíc a na telefonu mi přestaly jít vibrace jak na home buttonech tak i na klávesnici apod zkoušel jsem diagnostiku pres lenovo company a vibrace také nefunkční nevíte co s tím diky za odpověď.

  • j.

    j.

    6. listopadu 2017

    Servis (tovární nastavení)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    6. listopadu 2017

    Dobry den!
    Mozno sa jedna len o akysi bug v systeme. Skuste zariadenie aktualizovat, mozno problem pominie. Ak nie, neostava vam nic ine ako zaloha a nasledny reset do tovarenskych nastaveni.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (2)
  • 6. listopadu 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, uveďte zařízení do továrního nastavení. To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

    Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte z telefonu paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.