Poradna Lenovo Vibe K5 Note Dual SIM 3GB/16GB

Autor: | Vloženo: 16.08.2017 000 23:28 | Témata: Poradna Lenovo Vibe K5 Note Dual SIM 3GB/16GB

Vypíná se vám sám od sebe?

mobil mám asi týden doma.. a už se mi asi 4x stalo, že se zničeho nic sám od sebe bez varování vypl. Je to normální?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    17. srpna 2017

    Nie, nie je. Aktualizujte softver a telefon uvedte do tovarenskych nastaveni. (Po zalohe.) Ak to nepomoze, reklamujte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • 21. srpna 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, to určitě normální není. Pokuste se zařízení obnovit do továrního nastavení. To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".
     
    Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte z telefonu paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.