Poradna Lenovo Vibe K5 Dual SIM

Autor: | Vloženo: 15.09.2017 000 01:16 | Témata: Poradna Lenovo Vibe K5 Dual SIM

Smyčka zazvonění a připsání zmeškaného hovoru

Prosím o radu. Na včera novém telefonu i po restartování mi nejde přijmout ani odmítnout hovor. Displej přitom třeba na vysunutí lišty reaguje. Asi po 3 vteřinách se zvonění ukončí, ukáže se oznámení nepřijatého hovoru a za chvíli začne opět na chvíli zvonit a přičte další nepřijatý hovor. Volající přitom stále vytáčí a čeká, až to zvednu :) . Někdy, většinou až po třetí smyčce se mi hovor podaří přijmout.
Moc děkuji za radu :)

  • 20. září 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, s tímto problémem jsme se doposud nesetkali. Doporučujeme vám obnovit telefon do továrního nastavení. To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

    Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte z telefonu paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.