Poradna Lenovo Vibe K5 Dual SIM
kojot
Tón při nastavování číselníku budíku
Zdravím, ptám se znovu: neví prosím někdo, jakým způsobem jde ztišit ten hrozný chramlavý zvuk při nastavování číselníku budíku ? Nikde na to nemohu přijít a taky bohužel musím konstatovat, že podpora výrobků Lenovo je jedna velká katastrofa a i na fórech mi bylo sděleno, že u Lenova, co se týče podpory, silně narazím! Nikde nemohu narazit na stránkách Lenova na jednoduchý odkaz, kde bych jednoduše položil otázku a bylo mi jednoduše odpovězeno a to nemluvím o mizerném manuálu !!! Telefonní číslo, kam mě stránky Lenova odkazují, +420312560312 již delší dobu nefunguje, stránka (http://support.lenovo.com...) - tak to po mě chce nesmyslně číslo produktu, sice nevím proč, jelikož se jedná jen o nastavení upozornění - zde by snad stačilo zadat jen typ telefonu, ale i když číslo přesně zadám, píše mi to "#errormessage"!!! a na jinou podporu jsem bohužel nenarazil a to jsem strávil na netu tímto hledáním velmi dlouhou dobu a vyzkoušel snad vše!
A tak pokládám druhou otázku: neví někdo na Lenovo opravdu solidní, jednoduchý a hlavně fungující odkaz ??
P.S. jinak pokud by mi někdo chtěl poradit odkaz na fy. Bertelsmann, tak ta funguje, ale dělá pouze servis a sama mi poskytla výše uvedené číslo +420312560312, které není funkční !!! Děkuji. !
"Zlatá podpora mého původního HTC - tam bylo vše a téměř okamžitě a navíc kompletní podrobné manuály v češtině!"
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.