Poradna Lenovo Vibe K5 Dual SIM

Autor: kojot | Vloženo: 06.04.2017 000 09:55 | Témata: Poradna Lenovo Vibe K5 Dual SIM

kojot

kojot

Tón při nastavování číselníku budíku

Zdravím, ptám se znovu: neví prosím někdo, jakým způsobem jde ztišit ten hrozný chramlavý zvuk při nastavování číselníku budíku ? Nikde na to nemohu přijít a taky bohužel musím konstatovat, že podpora výrobků Lenovo je jedna velká katastrofa a i na fórech mi bylo sděleno, že u Lenova, co se týče podpory, silně narazím! Nikde nemohu narazit na stránkách Lenova na jednoduchý odkaz, kde bych jednoduše položil otázku a bylo mi jednoduše odpovězeno a to nemluvím o mizerném manuálu !!! Telefonní číslo, kam mě stránky Lenova odkazují, +420312560312 již delší dobu nefunguje, stránka (http://support.lenovo.com...) - tak to po mě chce nesmyslně číslo produktu, sice nevím proč, jelikož se jedná jen o nastavení upozornění - zde by snad stačilo zadat jen typ telefonu, ale i když číslo přesně zadám, píše mi to "#errormessage"!!! a na jinou podporu jsem bohužel nenarazil a to jsem strávil na netu tímto hledáním velmi dlouhou dobu a vyzkoušel snad vše!
A tak pokládám druhou otázku: neví někdo na Lenovo opravdu solidní, jednoduchý a hlavně fungující odkaz ??
P.S. jinak pokud by mi někdo chtěl poradit odkaz na fy. Bertelsmann, tak ta funguje, ale dělá pouze servis a sama mi poskytla výše uvedené číslo +420312560312, které není funkční !!! Děkuji. !
"Zlatá podpora mého původního HTC - tam bylo vše a téměř okamžitě a navíc kompletní podrobné manuály v češtině!"

  • j.

    j.

    6. dubna 2017

    Jak koupili Lenovo Číňani, tak to šlo do kopru.

    Zkuste položit dotaz sem:
    http://www.lenovoblog.cz/

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • kojot

      6. května 2017 - kojot

      Díky moc, dotaz jsem zde položil (3x) a čekal ony dvě hodiny, které tam protěžují, jakožto max. dobu, kdy odpovídají na dotazy - a NIC! Tak jsme čekal dva dny, dva týdny a dnes je to 1 měsíc - a NIC! Takže zjišťuji, že podpora Lenova je "excelentní"...


  • 6. dubna 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nenašel odpověď na svůj dotaz. Bohužel nevíme, co pojmem "chramlavý zvuk při nastavování číselníku budíku" máte na mysli, nemůžeme vám tedy přesně odpovědět. Pokuste se prosím svůj dotaz více rozvést, nebo nás kontaktujte na stránce http://emea-helpdesk.lenovo.com..., kde vám zkušení kolegové poradí a budou se snažit, aby se podařilo váš problém odstranit.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • kojot

      6. května 2017 - kojot

      Dobrý den, aha - není nic jednoduššího, než si to fyzicky vyzkoušet - tak tedy: vezměte tento telefon, otevřete si aplikaci "Hodiny", dejte dále "Přidat budík" nebo otevřete stávající již zvolený budík a začněte nastavovat požadovaný čas na budíku a poslouchat - ano - to je ten zvuk při nastavování času, který bych nějak chtěl někde v nějakém nastavení zrušit, aníž bych před tím musel ztlumit (např. tlačítky na boku telefonu) všechny zvuky a po nastavení budíku zase hlasitost zesílit.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.