Poradna Lenovo S860

Autor: | Vloženo: 17.06.2017 000 13:10 | Témata: Poradna Lenovo S860

špatný signál

Dobrý den,mám špatný a skoro žádný signál doma,ale na jiném tel.tento problém neni.Můj telefon je lenovo X2 vibe

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    17. června 2017

    Dobry den. Telefon uvedte do tovarenskych nastaveni. Ak to nepomoze, reklamujte ho.
    Problem ale moze byt aj v SIM karte. Funguje v ostatnych zariadeniach korektne? (Nepytam sa na to, ci fungovala pred dvoma mesiacmi, pytam sa, ci tak funguje teraz.)

    Pred resetom do tovarenskych nastaveni si zalohujte vsetky dolezite udaje. Za ich stratu nie som zodpovedny.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 19. června 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, mimo vaši domácnost signál máte?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.