Poradna Lenovo S750

Autor: | Vloženo: 15.05.2015 000 14:26 | Témata: Poradna Lenovo S750

Opakovaný velmi častý restart?

Telefon mám 1. den - již se zrestartoval cca 30x, téměř při každé činnosti - psaní sms, fotografování, promazávání kontaktů apod... než odešlu k reklamaci - nemůže to způsobovat něco v nastavení?

  • František Bielik

    František Bielik

    15. května 2015 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den, toto zařízení se nikdy oficiálně nedováželo do ČR. Zařízení není s největší pravděpodobností certifikované pro fungování v našich sítích a ani neobsahuje oficiální ROM. Prodejce musel nejspíš neodborně nainstalovat češtinu. Problém tedy bude s největší pravděpodobností v neodborně nahrané ROM. Vzhledem k tomu, že se jedná o zařízení, které se nikdy v ČR oficiálně neprodávalo a s největší pravděpodobností obsahuje neoficiální ROM, společnost Lenovo neposkytuje technickou podporu a neuznává reklamace. Doporučuji tedy kontaktovat prodejce tohoto zařízení a domáhat se vrácení peněz, pokud jste nebyla při nákupu seznámena s tím, že je zařízení neodborně upravené. Seznam oficiálních prodejců zařízení Lenovo naleznete zde: http://www.lenovo.cz...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.