Poradna Lenovo P90

Autor: | Vloženo: 29.03.2017 000 20:38 | Témata: Poradna Lenovo P90

Vypínání při volání, výdrž baterie

- Výdrž baterie po 3 měsících klesla ...dobíjeno denně
- Koupen u O2, dnes podána 4. reklamace....Od září roku 2016 se sám ukončí hovor a napíše není znám stav SIM, telefonu vyměněná základová deska, fotoaparát, slot na SIM...v jedné reklamaci napsáno že se jim závada neprojevila...Také výměna baterie která vydržela 2 měsíce (dobíjel jsem každý 3 den někdy i 4)...poté opět dobíjeno denně. Dnes podaná 4 reklamace jsem zvědav jak se k tomu O2 postaví....
- Občasné přehřívání baterie...tel. nebylo schopno držet v rukou...
- simkarta vyměněná

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    29. března 2017

    Dakujeme za info. :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (5)
  • 30. března 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, mrzí nás, že máte se svým zařízením takovéto potíže. Pevně věříme, že tato reklamace bude již vyřízena v pořádku. V případě, že nikoliv, kontaktujte prosím pro více informací náš servis na čísle 312 560 560.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.