Poradna Lenovo K6 Power 2GB/16GB Dual SIM

Autor: | Vloženo: 01.01.2018 000 16:43 | Témata: Poradna Lenovo K6 Power 2GB/16GB Dual SIM

Mizející složka s aplikacemi

Dobrý den, mám mobil krátce, tak se ještě neorientuji. Když vytvořím složku (klasicky přetažením ikony jedné aplikace na druhou a pak přidáváním dalších aplikací), tato složka mi za nějakou dobu úplně zmizí (většinou za pár hodin), aplikace ze složky pak můžu dohledat v seznamu všech nainstalovaných aplikací, ale složka prostě nikde. Nevíte co s tím?

  • 4. ledna 2018 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, doporučujeme telefon plně aktualizovat a následně obnovit do továrního nastavení. To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

    Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data, případně i vyjměte ze zařízení paměťovou kartu. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si bezplatné vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.