Poradna Lenovo K6 Power 2GB/16GB Dual SIM

Autor: | Vloženo: 22.04.2017 000 16:55 | Témata: Poradna Lenovo K6 Power 2GB/16GB Dual SIM

Ztráta signálu

Simkou to není mám už třetí. Při hovoru nebo při vyjetí mimo město se úplně ztratí signál a hlásí že operátor není k dispozici, simka odskoušena v jiných dvou mobilech a v pohodě. Asi reklamace že.

  • Pavel

    Pavel

    22. dubna 2017

    co jiného

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 22. dubna 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, v takovém případě kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si vyzvednutí vašeho zařízení k následné reklamaci, nebo zařízení odneste ke svému prodejci, který se o její vyřízení postará.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    23. dubna 2017

    Pred reklamaciou skuste este vykonat reset do tovarenskych nastaveni. Aj tak to bude prve, co v servise urobia... :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.