Poradna Lenovo A830

Autor: | Vloženo: 12.05.2014 000 12:07 | Témata: Poradna Lenovo A830

Obnovení továrního nastavení

Omylem jsem odinstaloval některé app., nejde mi tolefonovat, nevidím SMS - v nastavení nejde obonvit tovární nastavení - přestane pracovat. Je nějaká jiná možnost, jak dostat tel do původního nastavení. Děkuji

  • hEnyCZ

    hEnyCZ

    1. července 2014

    Zdravím,

    vypněte telefon, poté držte tlačítko pro zesílení hlasitosti a hned následně tlačítko pro zapnutí telefonu. Držte je, dokud se Vám neobjeví černá obrazovka s modrým čínským písmem. Najděte položku, kde je napsané EMMC a potvrďte stiskem tlačítka pro zapnutí telefonu a počkejte, než celý proces skončí a telefon Vám nenabootuje :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      4. července 2014 - Anonymní uživatel

      Díky. A vrátí se tam aplikace "ideafriend - contact manager", kterou jsem omylem odinstaloval? Už jsem vracel do továrního nastavení přes menu, ale aplikace tam nebyla a musel jsem instalovat jinou.


    • hEnyCZ

      5. července 2014 - hEnyCZ

      Měla by, nicméně Vám pro jistotu posílám odkaz na stáhnutí ideafriend.apk z mého telefonu. Stačí si aplikaci stáhnout, dát do mobilu a z něj nainstalovat "doporučuji vypnout verifikaci aplikací v nastavení a zapnout instalaci z neznámých zdrojů pro bezproblémovou instalaci".

      http://leteckaposta.cz/424228079


    • Jiří Peroutka

      8. července 2014 - Jiří Peroutka

      Děkuji, zkusím to. Zmizí mi všechny kontakty??? Mezitím jsem si naistaloval Ex dialer...


    • hEnyCZ

      9. července 2014 - hEnyCZ

      Kontakty ze zařízení Vám zmizí, ale na SIM kartě zůstanou.


    • Jiří Peroutka

      9. července 2014 - Jiří Peroutka

      Díky za aplikaci, bohužel při pokusu volat někomu přímo přes contact manager mi aplikace naíše, že byla ukončena musím volat přes Ex dilaer :-(


    • hEnyCZ

      9. července 2014 - hEnyCZ

      ideafriend obsahuje contact manager, zprávy i volání. Ozvěte se mi prosím na email [email protected] a zkusíme to nějak vyřešit.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.