Poradna Lenovo A820

Autor: | Vloženo: 18.03.2015 000 13:07 | Témata: Poradna Lenovo A820

Nedostupný telefon

Telefon je i při plném signálu nedostupný, již delší dobu sem si nevšiml ikonky 3G sítě. Pomáhá pouze restart, nebo odpojení a zapojení SIM. Zajímavé je, že se mi to stává jen ve městě, na venkově bez problémů. Výměna SIM nepomohla.

  • František Bielik

    František Bielik

    22. dubna 2015

    Dobrý den, zkuste uvést zařízení do továrního nastavení a pokud to nepomůže, kontaktujte technickou podporu. Kontakt naleznete zde: http://shop.lenovo.com...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • František Bielik

    František Bielik

    22. dubna 2015

    Teď jsem si všiml, že se jedná o model A820. Tento telefon nebyl nikdy certifikován pro použití v ČR. Nejspíš bude problém v tomto. Navíc vám ani technická podpora společnosti Lenovo není schopná pomoci, protože toto zařízení se v ČR ani oficiálně neprodává a nevztahuje se na něj technická podpora a záruka. Jedná se tedy o šedý dovoz. Veškeré problémy s tímto zařízením musíte konzultovat s prodejcem.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.