Poradna Lenovo A806

Autor: | Vloženo: 07.06.2017 000 18:04 | Témata: Poradna Lenovo A806

Lenovo PHAB Plus a Lenovo PHAB2 Pro tango podpora zálohování NULOVÁ!!???

Phab Plus skončil prodej , po 4 reklamacích ztráty signálu 1x oprava USB problém trvá. Servis neschopen dignostikovat a zaregistrovat problém ( během dne na 2-6h výpadek signálu) vždy po vyzvednutí mobilu z reklamace,do 2h stejná závada.Asi špatná ledvinka.
Podpora zálohování mezi reklamacemi: mám uloženo na PC Programem MobilleAssistant (vydávaným zdejším poradcem VIZ výše. za Lenovo Suite)
PS: program dostupný po 1/2 roce od zahájení prodeje v ČR.

Při pokusu obnovit zálohu do mobilu s továrním nastavením:
Po prvé kolaps programu, protože jsem chtěl obnovit vše (kontakty,fotky,aplikace,nastavení mobilu...)
Na podruhé jsem obnovoval krok po kroku. A světe div se:
a) fotky OK;b) aplikace Ok; c) nastavení OK d) kontakty "Trhni si" hláška program M.A. přestal pracovat
Ještě 4x jsem zkusilm obnovit kontakty , MARNĚ.

Po reklamacích kde se mi podařilo v den vyzvednutí mobilu na prodejně po 1a3/4h. projevit - ukázat závadu na mobilu, Alza vrátila peníze. Servis závada neprojevena nelze uznat jako reklamaci.

Zakoupil jsem Lenovo PHAB2 Pro tango.
Dle infa v recenzích prý má FM rádio nenašel jsem ikonu, po připojení sluchátek ( na ploše jen hláška připojená sluchátka. A to to to .... je Konec!
Model v prodeji od 06.2016 Do dnešního dne NEVYŘEŠENA podpora Zálohování na PC!!!

1. MobilleAssistant (Lenovo Suite) ani po půl hodině nerozpozná připojení mobilu k PC
2. Hrdě presentovaný program Lenovo Smart Assistant jako podpora všech chytrých nových zařízení HURÁ rozpozná připojení zařízení k PC. pracuje i na w 10kách na kterých to zkouším.
ALE půl hodiny jsem mu dal na načtení a otevření nebopokrok a světe DIV se ono NIC. běží jen animace přenosu dat po USB. A to mám v mobilu nastavení USB přenos souborů.
Tak poraĎ i klidně BABA.
Nemluvě o tom že když na stránkách Lenova pracně najdu ve výběru model PHAB2 Pro po odkliknutí mě to hodí na servis podporu kde zadávám znovu typ modelu, ten to neumí najít; nenajde to ani podle IMEI a ani podle S.N...
Toť je zkušenost s podporou výrobce a chováním výrobce jako takového k zákazníkům.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    7. června 2017

    Dakujeme za informaciu! :)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (4)
  • 9. června 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, Norberte, někdy se bohužel stane, že závada není servisem diagnostikována, pokud se neprojeví okamžitě. Servisní technik nemůže několik hodin pozorovat stav signálu. Nebyla chyba způsobená operátorem, zkoušel jste problém ověřit s jinou SIM?

    Zálohování můžete provést také skrze předinstalované programy Lenovo SYNCit. Program byl ke stažení ještě v době, než jsme do ČR začali telefony dovážet, což bylo oficiálně ke konci roku 2014.

    Pokud se bavíme o modelu A806, jedná se o zařízení z šedé distribuce, který se prodával pouze v indii a číně, měl tedy výrobcem upravený software, který nevytvořila společnost Lenovo a není za něj zodpovědná. Při reklamaci ani nešlo do našeho servisu. Tohle je bohužel riziko při nakupování zařízení z šedé distribuce.

    K Phab 2 Pro - model FM rádio nemá, nevěřte vždy recenzím, ale pouze oficiálním parametrům, které naleznete na našich stránkách, nebo na stránkách prodejce. Program pro zálohu kontaktů, SMS zpráv, aj. se v počítači zobrazí po připojení ve virtuální DVD mechanice ve složce "Počítač". Pokud vám nefunguje, pokračoval jste dle pokynů na obrazovce a povolil režim ladění?

    Která stránka vás přesměrovává na stránky podpory? Pokud přejdete na stránky http://www.lenovo.com/cz/cs/ > produkty > smartphony > z levého menu vyberte "Lenovo" > Phab 2 Pro. Otevře se vám tato stránka - http://www3.lenovo.com....

    Pokud si nebudete s čímkoliv vědět rady, budeme rádi, když se obrátíte na náš online chat, který naleznete na stránkách http://emea-helpdesk.lenovo.com.... Zde vám zkušení odborníci s používáním telefonu rádi poradí.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.