Poradna Lenovo A806
Lenovo PHAB Plus a Lenovo PHAB2 Pro tango podpora zálohování NULOVÁ!!???
Phab Plus skončil prodej , po 4 reklamacích ztráty signálu 1x oprava USB problém trvá. Servis neschopen dignostikovat a zaregistrovat problém ( během dne na 2-6h výpadek signálu) vždy po vyzvednutí mobilu z reklamace,do 2h stejná závada.Asi špatná ledvinka.
Podpora zálohování mezi reklamacemi: mám uloženo na PC Programem MobilleAssistant (vydávaným zdejším poradcem VIZ výše. za Lenovo Suite)
PS: program dostupný po 1/2 roce od zahájení prodeje v ČR.
Při pokusu obnovit zálohu do mobilu s továrním nastavením:
Po prvé kolaps programu, protože jsem chtěl obnovit vše (kontakty,fotky,aplikace,nastavení mobilu...)
Na podruhé jsem obnovoval krok po kroku. A světe div se:
a) fotky OK;b) aplikace Ok; c) nastavení OK d) kontakty "Trhni si" hláška program M.A. přestal pracovat
Ještě 4x jsem zkusilm obnovit kontakty , MARNĚ.
Po reklamacích kde se mi podařilo v den vyzvednutí mobilu na prodejně po 1a3/4h. projevit - ukázat závadu na mobilu, Alza vrátila peníze. Servis závada neprojevena nelze uznat jako reklamaci.
Zakoupil jsem Lenovo PHAB2 Pro tango.
Dle infa v recenzích prý má FM rádio nenašel jsem ikonu, po připojení sluchátek ( na ploše jen hláška připojená sluchátka. A to to to .... je Konec!
Model v prodeji od 06.2016 Do dnešního dne NEVYŘEŠENA podpora Zálohování na PC!!!
1. MobilleAssistant (Lenovo Suite) ani po půl hodině nerozpozná připojení mobilu k PC
2. Hrdě presentovaný program Lenovo Smart Assistant jako podpora všech chytrých nových zařízení HURÁ rozpozná připojení zařízení k PC. pracuje i na w 10kách na kterých to zkouším.
ALE půl hodiny jsem mu dal na načtení a otevření nebopokrok a světe DIV se ono NIC. běží jen animace přenosu dat po USB. A to mám v mobilu nastavení USB přenos souborů.
Tak poraĎ i klidně BABA.
Nemluvě o tom že když na stránkách Lenova pracně najdu ve výběru model PHAB2 Pro po odkliknutí mě to hodí na servis podporu kde zadávám znovu typ modelu, ten to neumí najít; nenajde to ani podle IMEI a ani podle S.N...
Toť je zkušenost s podporou výrobce a chováním výrobce jako takového k zákazníkům.
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.