Poradna Lenovo A7010 Dual SIM

Autor: | Vloženo: 13.12.2017 000 22:13 | Témata: Poradna Lenovo A7010 Dual SIM

Někdy nefunguje čtečka otisků

Dobrý den, prosím o radu. Během cca posledního týdne mě začala zlobit čtečka otisků. Po delším uspani telefonu nefunguje - ani nezavibruje. Když telefon odemknu gestem a znovu uspim, tak potom funguje normálně. Dnes jsem zaktualizovala systém, ale nepomohlo to. Telefon je 7 měsíců starý, takže sice v záruce, ale ta vada se projevuje jen občas. Nevíte co s tím?

  • 14. prosince 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, je čtečka čistá? Zkoušela jste její povrch očistit vlhčeným hadříkem?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jana Holá

      14. prosince 2017 - Jana Holá

      Dobrý den, čtečka je čistá, nefunguje jen po delším uspani telefonu, jakmile ho odemknu gestem a následně uspim, tak funguje bez problémů. Zkoušela jsem znovu nastavit otisky prstů, zaktualiuzovat systém, pročistit paměť sd karty - ta byla plná a interní paměť.


    • Lenovo

      14. prosince 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

      Obáváme se, že bude potřeba zařízení obnovit do továrního nastavení.


    • Jana Holá

      14. prosince 2017 - Jana Holá

      Díky za radu, úplně mě to nepotěšilo. A když ani to nepomůže, tak pak asi už jen reklamace? Už jste se s tímto problémem setkali?


    • Jana Holá

      13. ledna 2018 - Jana Holá

      Tak jen ještě doplňuji svoji otázku o další informace - funkce čtečky se samovolně obnovila (do továrního nastavení se mi moc nechtělo). Po asi 2 týdnech fungující čtečka opět přestala z ničeho nic fungovat. Opět pouze po delší nečinnosti telefonu - delší myslím např. 1/4 hodiny. Při použití v krátké době od uspani čtečka funguje. Je to záhada.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.