Poradna Lenovo A319

Autor: | Vloženo: 27.04.2015 000 15:27 | Témata: Poradna Lenovo A319

Restartuje se

Telefon se mi restartuje několikrát denně. Zkoušel jsem to dat na tovární nastavení, ale ani to mi nepomohlo. Kdyby jste někdo věděl, co s tím, prosím poraďte. Děkuju

  • František Bielik

    František Bielik

    27. dubna 2015

    Dobrý den, telefon se restartuje "ihned" po továrním nastavení, nebo až druhý den, popřípadě po tom, co zadáte vaše uživatelské údaje a nainstalujete tam další aplikace? Je totiž možné, že samovolný restart zapříčiní jedna z dodatečně nainstalovaných aplikací. Je zařízení zakoupené z české distribuce, nebo se jedná o tzv. šedý dovoz?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Martin

      27. dubna 2015 - Martin

      Telefon se restartoval ihned po továrním nastavení, aplikace jsem zatím žádné nestahoval. Telefon je z české distribuce.


    • Radka

      5. června 2015 - Radka

      také mám tento problém, nic jsem nestahovala, telefon je z obchodu a několikrát denně se restartuje....copak to nejde nějak zastavit?
      děkuji moc za případnou radu


    • František Bielik

      10. června 2015 - František Bielik

      V tom případě doporučuji kontaktovat technickou podporu společnosti Lenovo telefonicky na čísle 312 560 560.


    • Radka

      10. června 2015 - Radka

      děkuji, určitě to co nejdříve zkusím...pěkný den


    • Martin

      11. června 2015 - Martin

      U mě už je to v pořádku, Po tom tovarním nastavení, se restartovaval tak 1 den a od te doby je to zatim v pořádku.


    • Radka

      24. června 2015 - Radka

      tak nakonec jsem musela telefon reklamovat, z protokolu o opravě : příčinou problému zařízení byla vada : Flex kabel bez RFB... doma to mám sice teprve od včera, ale zatím ok :)
      pěkný den


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.