Poradna iGET Blackview BV6000

Autor: | Vloženo: 27.06.2017 000 06:46 | Témata: Poradna iGET Blackview BV6000

Reklamace

Dobrý den po prvním děšti mi telefon z oxidoval reklamace neuznána na koho se mohu obrátit

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    28. června 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Obráťte sa na svojho právneho zástupcu a na Českú Obchodnú Inšpekciu. Telefón musí splňovať deklarované parametre. Ak vám predajca tvrdil, že daný telefón je vodeodolný, odmieta vám uznať reklamáciu a máte dôkaz daného tvrdenia (papiere od telefónu, stránka predajcu (pre istotu si to screenshotnite, podaktorí predajcovia sú svine a popis zmenia ešte pred tým, ako sa začne konať, už som sa s tým stretol)...), znamená to, že ste nedostali to, čo ste kupovali a máte plné právo súdiť sa o náhradu škody.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      28. června 2017 - Anonymní uživatel

      Akože to, že vodeodolný telefón sa utopil, je vec iná, to sa stať môže, ale po prvom daždi... Však dažde prežilo už aj moje "nevodeodolné" a navyše rozbité Xiaomi. :))


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.