Poradna iGET Blackview BV6000

Autor: | Vloženo: 01.04.2017 000 19:52 | Témata: Poradna iGET Blackview BV6000

Chrastí repráček při hovoru

Dobrý den,
mám dotaz na horní "hovorový" repráček. Při hovoru repráček chrastí a to jej mám 3týdny. Dále v horní části telefonu při jeho pohybu něco rachtá, jako by tam nebylo něco připevněno-mobil nespadl a ani sem jej nezkoušel ponořit pod vodu. Dotaz tedy zní: posílám reklamaci k Alze bude reklamace pravděpodobně Vámi uznaná? Mobil jsem koupil z důvodu ochrany reproduktorů proti kovovýmu prachu!- jak zde uvádíte měl by ji mít(ochrané mřížky), celkovému výkonu a IP68. Myslel jsem si že odolný telefon vydrží déle jak 3týdny běžného užívání a pokud už teď v něm něco rachtá bez pádu nechci vědět co se stane až mi mobil upadne z ruky, to se uvnitř asi rozpadne!? Mobil jsem koupil na Alza.cz a je to IGET distribuce. Jinak jsem s mobilem spokojený a šlape jak má, až na tento detail,neseká se, fotky super a gps se chytá parádně!

Děkuji za odpověď

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    1. dubna 2017

    Neviem, ake silne to "rachtanie" je, no pokial to nieje prilis silne, ma ho na svedomi zrejme mechanika fotoaparatu. To, ze mechanika fotoaparatu vydava taketo zvuky, je uplne v poriadku. Vyskusajte, ci "rachta" aj po zapnuti aplikacie Fotoaparat. :)
    Pokial vam chrci repracik, mala by byt reklamacia uznana.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jakub K.

      1. dubna 2017 - Jakub K.

      Děkuji za odpověď,
      spíše mám strach, že ten repráček a jeho chrastění neuznají z důvodu kovových pilin, přestože IGET uvadí, že instaluje nějaké ochrané mřížky proti nim. Také nevim zda reklamaci řeší Alza samotná nebo ji přeposílá IGETu?
      Děkuji


    • Anonymní uživatel

      1. dubna 2017 - Anonymní uživatel

      Pokial sa v specifikaciach na ich stranke tvrdi, ze je telefon odolny aj voci pilinam, reklamaciu vam uznat musia.
      Myslim si, ze to Alza preposiela samotnemu iGETU. :)


    • Martin Bednařík

      19. dubna 2017 - Martin Bednařík

      ne alza a všichni další dodavatelé to posílají na https://helpdesk.intelek.cz...
      Ale samozřejmě jej zašlete tam kde jste jej koupil


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.