Poradna iGET Blackview BV6000

Autor: Anonym | Vloženo: 25.02.2017 000 09:06 | Témata: Poradna iGET Blackview BV6000

Anonym

Aktualizace systemu

Zdravím. Blackwiev BV-6000 se mě zeptá, jestli chci stáhnout novou aktualizaci BV6000_Blackwiev_V01_20161011, která má velikost 43.88 MB. Dám stáhnout a pak aktualizovat nyní, mobil se restartuje a objeví se hláška v angličtině - Update.zip is not correct. Installation abored. OTA failed ! Please power off the device to keep it in this state and file a bug report ! Toto jsem několikrát opakoval a vysledek pořád stejný. Pak jsem si na nějakém Blackwiev foru stáhnul aktualizaci a zkopíroval na SD kartu v mobilu, jenže mám strach jí spustit, protože je novějšího data-BV6000_Blackview_V01_201610251.zip a má 890 MB. Bojím se že se mi pak nezobrazí ani menu s tabulkou na restart do továrního nastavení. Pokud někdo měl stejný problém a vyřešil ho, ozvěte se mi prosím na : [email protected] . Děkuji Radek

  • 26. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

    Dobrý den, čínské verze softwaru takto blbnou.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Radek

      26. února 2017 - Radek

      Díky, ale ja jsem se ptal na něco jiného. Ne na to, jestli to dělají čínské verze. Ptal jsem se na řešení !!!


    • Anonymní uživatel

      2. března 2017 - Anonymní uživatel

      Takže vyřešeno svépomocí. Jsem rád, že se o pár řádků výše tak primitivním způsobem prezenoval Oficiální zástupce značky iGet. Mastí si tady ego, že to dělájí čínské verze, tedy jejich. Místo aby poradili, tak se zákazníkům vysmívají. Čunata !! Mobil mám od vás.


    • iGet

      2. března 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den, telefony iGET používají jinou řadu softwarů než čínské, tyto verze softwaru nejsou vzájemně kompatibilní. S ničím podobným jsme se nesetkali, proto jsme vám nemohli pomoci. Pro zákazníky, kteří mají naše telefony, máme helpdeskový systém, kde s nimi technické problémy řešíme.


    • Martin Bednařík

      19. dubna 2017 - Martin Bednařík

      https://helpdesk.intelek.cz...


  • Josef Drinka

    Josef Drinka

    28. března 2017

    Dobrý den já mám telefon z Číny a aktualizoval se mi android 7 tak nevím co řešíte je to buď a nebo kolega má od igetu přímo a je to úplně stejné

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.