Poradna iGET Blackview BV6000

Autor: | Vloženo: 08.02.2017 000 13:48 | Témata: Poradna iGET Blackview BV6000

Vypadává signál jedné ze sim karet

používám v 6000 dvě sim, obě od stejného operátora (soukromá + služební) Kartě ve slotu 1 cca 1x za dva dny ztrácí signál (hlásí se jako nedostupná), vypnutím a zapnutím slotu signál naskočí nebo restartem telefonu. Po aktualizaci telefonu byl cca týden normální provoz a začala opět sim 1 vypadávat ze signálu.
Jinak s telefonem po 2měsících maximální spokojenost

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    8. února 2017

    Tak pokiaľ vám to vadí, môžete skúsiť reset do továrenských nastavení. Ak nepomôže, tak reklamujte.
    A nieje to kvôli tomu, že sa nachádzate v mieste, ktoré má slabé pokrytie signálom?

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Libor H

      8. února 2017 - Libor H

      signál je dobrý, druhá sim funguje bez problémů


    • Anonymní uživatel

      8. února 2017 - Anonymní uživatel

      V takom pripade by som problem hladal najprv v SIM-ke.


  • KIM Group s.r.o.

    KIM Group s.r.o.

    9. února 2017

    Dobrý den, Libore! Zkuste vyzkoušet SIMku v jiném mobilu, pak případně reklamujte svůj Blackview.

    Hezký den přeje tým KIM Group

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.