Poradna iGET Blackview BV6000

Autor: | Vloženo: 07.12.2016 000 18:31 | Témata: Poradna iGET Blackview BV6000

Nabaleni kovových mikročástic kolem magnetů repra.

Po třech měsících provozu vyzvaneni temer vubec neslyším. Prodejce záruku neuznava a nabyzi pouze opravu za 800,-.
Je to normálni ?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    7. prosince 2016

    Je to normalne, to, ze telefon je odolny neznamena, ze ked sa poskodi, zreklamuju ho... :) Budete ho musiet opravit za vlastne.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (7)
    • Tonda

      7. prosince 2016 - Tonda

      To že se u odolného telefonu nabaluji částice na repro je normální a že ho budu muset každé 3 měsíce někde posílat na vyčištění za 800 je taky vpořádku ???


    • Anonymní uživatel

      7. prosince 2016 - Anonymní uživatel

      Nuz, ale darmo, ze ma telefon certifikaciu, ta znaci len to, ze ma zvysenu odolnost voci tomu a tomu a nie to, ze to do neho vobec nevnikne, viete. :) Darmo, ze je Tesla S najbezpecnejsie auto sveta, zabit sa v nej da, par ludi v nej uz zomrelo. Je mozne, ze telefon bez zvysenej odolnosti by vam odisiel uz po dvoch tyzdnoch.


    • Tonda

      8. prosince 2016 - Tonda

      Nikdy sem problem tohoto typu nemel ani s obyc telefonem. Vetsinou odesel pri padu na zem. Proc vsude pisou ze je prachu odolny, kdyz vlastne vubec neni?


    • Tonda

      8. prosince 2016 - Tonda

      To ze se muzu zabit v aute je problem ridice a pokud vim tak vam v zadnem autosalonu netvrdi ze v aute se zabit nemuzete. Auto si kupujete aby jezdilo a bylo bezpecne. Telefon jsem koupil kvuli tomu abych ho slysel kdyz mi nekdo vola a ze je odolny a mel by neco vydrzet a ne proto abych ho mel doma v krabičce. Tohle neni zavada kterou ja muzu jakkoliv ovlinit. To ze vyzvani je jedna ze zakladnich funkci a mela by se na to zaruka vztahovat. Auto u ktereho by se kazde 3 mesice ucpaval vzduch. Filtr a nejelo by kvuli tomu by asi taky nikdo nechtel !!


    • Anonymní uživatel

      8. prosince 2016 - Anonymní uživatel

      No, je to vlastne slovna hracka. Telefon ma zvysenu odolnost voci prachu, to znamena, ze nieje vylucene, ze sa do neho nieco dostane. Moze sa do neho nieco dostat, rovnako, ako sa mozete zabit v najbezpecnejsom aute sveta. Certifikacia znamena, ze telefon pri teste odolaval vnikaniu castic, rovnako ako Tesla pri teste NHTSA uspesne odolavala aj narazu s prekrytim. Vysledky tychto testov su vam ale v realnom pouzivani na nic.


    • Tonda

      8. prosince 2016 - Tonda

      Jak muze mit zvysenou odolnost vuci vniknuti prachu kdyz se tam stejne dostane ??? To je ta odolnost casove omezena ??? Jestli dobre vidim tak jsou v tom krytu repraku diry kterym vubec nic nebrani v tom aby se na ten reprak neco kovoveho nachytalo. Znamena snad ze odolne telefony jsou urceny jen pro truhlare ??? Vypada to ze se vic zajimate o teslu tak piste komentare do autosalonu. Tahle debata je uplne o nicem. Dekuji a mejte se


    • Anonymní uživatel

      8. prosince 2016 - Anonymní uživatel

      Ja Teslu pouzivam len ako priklad, aby ste pochopili. Urobi sa test, telefon odola, dostane certifikaciu. Oni tam neskumaju, ako na tom bude telefon po troch mesiacoch pouzivania, neskuma sa tam dlhodobe posobenie... Dolezite je to, ze predajca vam neklamal, to som chcel preukazat.


    • Tonda

      8. prosince 2016 - Tonda

      Asi se shodeme na tom ze tenhle telefon je uplne na nic a nechame to byt. Jen me stve ze jsem naletel a doufam ze si tenhle kram uz nikdo nekoupi. S pozdravem


    • Tonda

      8. prosince 2016 - Tonda

      V normě ČSN EN 60529 jsem si našel co to slavné IP68 znamená. Stupen IP 6x znamená stupen krytí před vniknutím cizích předmětů prachu uplně takže to vaše povídání o zvíšené odolnosti jsou hovadiny. Stupen IP5x znamená částečne, ale tento telefon má nejvyšší stupen takže by se tam nemělo dostat vůbec nic ....


    • Danci

      8. prosince 2016 - Danci

      Tonda mas pravdu IP66 sa pouziva ja vo vybusnom prostredi a predstavme si po 3 mesiacoch ako by nam tu vybuchovali plynarne, takže sudruhovia v čine niekde urobili chybu:)


    • Michal

      14. prosince 2016 - Michal

      Měl jsem podobný problém a v autorizovaném servise mi to opravili zdarma. Asi záleží, kde zakoupíte, zda u oficiálního prodejce nebo překupníka.


    • Martin

      14. prosince 2016 - Martin

      Kde jste telefon koupil?


    • Tonda

      15. prosince 2016 - Tonda

      Www.elektroshock.cz


    • Tonda

      15. prosince 2016 - Tonda

      Pisou tam o zaruce 2roky ale skutek utek. Z jejich odpovedi je jasne ze techle pripadu maji vic. Telefon ani nevideli a hned vedeli oc jde a uz to maji i pekne nacenene....


    • Martin

      15. prosince 2016 - Martin

      To je právě problém neoficiálních prodejců telefonů, kteří prodávají telefony levněji z číny, ale pak v případě problémů nehodlají moc reklamace řešit. V autorizovaném servisu by se vám to nestalo, tam by vám to vyčistili a vylepšili tak, že by se jste již problém v budoucnu neměl.


    • Tonda

      17. prosince 2016 - Tonda

      7500,- se mi nezda ze by bylo levne. Radsi bych si teda priplatil a nechak bych si ho vylepsit a opravit v autorizovanem servisu. Muzete doporucit ? Dekuji


    • Martin

      19. prosince 2016 - Martin

      Ano, za 499 Kč s DPH, vám to vyčistí a vylepší. Kontaktovat je možné zde www.iget.eu/kontakt.


    • Tonda

      20. prosince 2016 - Tonda

      Děkuji, určite se pozeptam ;-)


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    7. prosince 2016

    Pokud má IP68, tak vám musí zaruku uznat.
    Problém je v prodejci. Zajisté nějaký předkupník.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne (1)
    • Anonymní uživatel

      7. prosince 2016 - Anonymní uživatel

      Pokial utopis S7, zaruku ti tiez neuznaju, aj ked je z CZ distribucie...


  • anonym

    anonym

    8. prosince 2016

    www.elektroshock.cz ???

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Petr N.

      14. prosince 2016 - Petr N.

      Není to oficiální prodejce. Je vidět z popisu, že nemá iGET BLACKVIEW BV6000s


  • Kamil

    Kamil

    14. prosince 2016

    Dobrý den, bude zaležet asi o jakého prodejce jde, pokud se jedná o přeprodejce nikoliv prodejce oficiálního, tak je to pouze na jeho rozhodnutí. Autorizovaný servis by Vám to pravděpodobně vyčistil.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Petr

      13. ledna 2017 - Petr

      Dobrý den, výrobce v návodu uvádí že reproduktor telefonu není odolný vůči kovovým pilinám.


    • Tonda

      13. ledna 2017 - Tonda

      :-D


    • iGet

      13. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Přesto je uděláno maximum, aby byl reproduktor chráněn proti kovovým polinám.


    • Anonymní uživatel

      13. ledna 2017 - Anonymní uživatel

      No, zjavne to velmi nepomaha. :)


    • iGet

      13. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Je to pouze otázka, kterou verzi telefonu koupíte, iGET telefony obsahují filtr nad repráky.


    • Tonda

      14. ledna 2017 - Tonda

      Kdyz mam reprak do 3 mesicu zazdenej a to ho nenecham vylozene nekde na miste kde se kovov vyskytuje tak je adi neco špatně. Navod sem k tel nikde nevidel a pochybuju o tom ze se vyrobce bude nekde chlubit o tom ze reprak neni chranen proti vniknuti cehokoliv. To je k smichu :-D navic jsou normy o tom co dotoho zarizeni muze vniknout a co ne, proto oznaceni IP-68. Pochybuji o tom ze je na reprak uvalena nejaka vyjímka. Koupil sem tel jako celek a kvuli oznaceni IP-68.


    • iGet

      16. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Rozumím Tondo, nicméně záleží, kde ho koupíte, telefony se mohou pro jednotlivé trhy lišit. Pokud koupít iGET je to telefon přizpůsobený pro české zákazníky, pokud koupíte jiný než iGET jedná se o telefon pro čínské zákazníky a tam to může být všelijak.


    • Tonda

      16. ledna 2017 - Tonda

      Dekuji za info, je mi jasne ze jsem naletel. Podle odpovedi prodejce moc dobre vedel pro jaky trh telefony nabízí a i to ze je se stejnou zavadou drive nebo pozdeji bude vetsina zakazniku reklamovat. Je možné se obratit primo na Vas iGET s odbornou opravou a dodatecnou montazi nejakeho filtru aby se zabranilo dalsimu vniknuti k repraku ? Jestli jo jak mam postupovat. S telefonem jsem jinak velice spokojen. Dekuji


    • iGet

      16. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Ano udělejte to jak v předchozích příspěvcích, za 499 Kč s DPH, vám to vyčistí a vylepší. Kontaktovat je možné zde www.iget.eu/kontakt, do formuláře napište, že jste z heureky.


    • Tonda

      17. ledna 2017 - Tonda

      Ok, děkuji Vám



    • Mates

      24. ledna 2017 - Mates

      Proč mi dnes bylo nabídnuto za opravu 699,-? Jakou budu mít jistotu, že za 3 měsíce se nebude situace s reproduktory opakovat, když za opravu dám 800 včetně dopravy?


    • Tonda

      24. ledna 2017 - Tonda

      U koho to necháváte opravovat ?


    • Michal

      25. ledna 2017 - Michal

      Michal,
      kde si necháváte opravit? Co vím, tak pokud to byl telefon od iGET vyčištění je zdarma, pokud telefon není od nich pak to stojí 499 Kč s DPH, pokud jim napíšete, že je to domluvená cena z heureky.


    • Mates

      25. ledna 2017 - Mates

      Nabídku mám od Inteleku


    • iGet

      25. ledna 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den,
      uvedl jste informaci o domluvené ceně z heureky? Napište mi na www.iget.eu/kontakt bod 4. domluvíme se pak po emailu. Ohledně opravy, používáme ochrannou mřížku přímo od Blackview, v případě zájmu jsme schopni dát např. 2 ks mřížky, tím to budete mí dvojnásobně jištěné, je to o domluvě. Záruku na opravu pak budete mít 12 měsíců.


  • 25. ledna 2017 - Oficiální zástupce obchodu IPATO

    O takových prodejcích bohužel víme, obracejí se na nás jejich "spokojení" zákazníci. Chtěli ušetřit a teď zjistili, že vlastně nemají záruku. V případě takového problému vždy řešíme zdarma pro naše zákazníky. Pavel

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Mates

      25. ledna 2017 - Mates

      A pro ty, co "naletěli", nabízíte nějaké řešení?


    • Karel Zejfart

      26. února 2017 - Karel Zejfart

      také by mě zajímalo jak dál, jaká je možnost. Jak chtěli ušetřit? Mělo by bejt jedno kde zboží koupím od daného výrobce!!!! Auto si také přeci koupim u prodejce značky a né přímo u výrobce nebo dovozce. A záruka je všude stejná, tak o co jde. Možná by měla zájem ČOI-ka.


    • Anonymní uživatel

      26. února 2017 - Anonymní uživatel

      Pokúsim sa vysvetliť aj toto. :)
      Spoločnosť Blackview vyrába mobilné telefóny - tie sú ale pôvodne určené len pre čínsky trh. Tieto telefóny sa ale rozhodla spoločnosť iGet dovážať do Českej Republiky. Telefóny pred predajom prejdú niekoľkými menšími úpravami, ako je napríklad pridanie tej niekoľkokrát zmieňovanej membrány a okrem toho sa upravuje aj softvér. Nemyslím si, že by o to mala záujem ČOI, neviem o tom, že by niekto niečo porušil...
      Nové auto si v niektorých prípadoch môžete kúpiť priamo u výrobcu, resp. dovozcu. :)


    • iGet

      26. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den, vysvětlení Matoo je správné. Mobilní telefony BLACKVIEW vždy testujeme, překládáme, děláme vlastní verze Androidu, v některých případech hardwarově vylepšujeme. Držíme oficiální servis s originálními díly atd. Cílem je přinést telefony BLACKVIEW na český a slovenský trh v co nejlepším stavu neboť požadavky českého zákazníka jsou mnohem náročnější než "zahraničního". O společnostech prodávající telefony z dovozu nebo vydávající se za telefony o iGET víme, a řešíme nicméně to vypadá, že řešení bude možné až pro nové modely. V orientaci, kde zakoupit by měli posloužit minimálně obrázky, název produktu, informace o výrobci atd.


    • Karel Zejfart

      26. února 2017 - Karel Zejfart

      JO chápu. Já když jsem kupoval telefon,nikde nebylo napsáno že je pro činský trh, že nemá určitou ochranu, že neprošel úpravama pro náš trch, že nebudu moci aktualizovat android, a nakonec že vlastně prodejce nebude dodržovat záruční podmínky. To si myslíte že je opravdu málo, nikdo nic neporušil??? to si snad děláte srandu. Jak vidím z diskuzí, je to marné. Pozeptám se jinde co a jak. Já musel šetřit na mobil z 14 tis.výplaty, myslel jsem si že pořídím kvalitní přístroj a zatím jen problém.


    • Karel Zejfart

      26. února 2017 - Karel Zejfart

      Pro iGet. To je hezké. Je nyní hodně recenzí a rad a jak píšete obrázků, ale není to už docela pozdě? A co bude s náma co už zboží koupila? To je asi špatná reklama, vím že to není přímo Vaše chyba. Jen doufám že ta čínska verze mě moc nezklame a že nenastanou poruchy a závady. Nerad bych vysvětloval rodině že jsem si koupil na tolik peněz nekvalitní mobil. Já si nemůžu dovolit kupovat každy druhý měsíc nový.


    • iGet

      26. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den, ono se to asi nezdá, ale podnikli jsme hodně kroků k maximálnímu zabránění vzniku nedorozumění, některé eshopy to byly ochotni řešit některé však nikoliv. Některé řešení jsou neveřejné. Ano, je to špatná reklama proto od nových modelů jsme domluveni s BLACKVIEW na jiném řešení.


    • Anonymní uživatel

      26. února 2017 - Anonymní uživatel

      Chapem vase rozhorcenie, Karel, ale viem z vlastnej skusenosti, ze take vecicky "ze nebude mat podporu" nikoho nezaujimaju. Keby to bolo trestne alebo akymkolvek sposobom "proti", nemohla by byt predavana vacsina telefonov na ceskom trhu. Telefon od vyroby splnuje IP68, za to, ze tam vnikli kovove ciastoky nemoze predajca ale vyrobca, pretoze nesplnil deklarovane parametre. Na cinskeho vyrobcu je ale COI kratka. Ja sa v ziadnom pripade nechcem zastavat predajcu a verte, ze som na vasej strane, ale vidim veci realisticky, naco vam bude to, ked vam budem hovorit, ze vsetko bude super, predajca vam zabezpeci upravu na vlastne naklady a podobne kaleraby, ked sa tak zrejme aj tak nestane? Uplne vas chapem, ale...


    • Chuj

      26. února 2017 - Chuj

      Co se sem furt sereš, už tě jednou Karel odtud vyponkloval, tak si běž hrát s cipiskem a neopruzuj!


    • Anonymní uživatel

      26. února 2017 - Anonymní uživatel

      Seriem sa sem, lebo sa mi chce. ;)


  • Karel Zejfart

    Karel Zejfart

    5. února 2017

    Ani ne po měsíci užívání tohoto telefonu také problém s reproduktorem,vyzvánění začalo slábnout a nyní už jen chrčí.Byl zakoupen přes internet na elektroshocku.cz(četl jsem problémy u tohoto prodejce ohledně záručních oprav),mám ho tam zaslat nebo můžu přímo k výrobci.Jinak jsem spokojen s tímto telefonem,opravdu super.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • iGet

      5. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den, nejdříve by jste měl uplatnit reklamaci u prodejce tj. web elektroshock.cz neboť tento prodejce pro vás drží záruku vzhledem k tomu, že není produkt z distribuce iGET.


    • Karel Zejfart

      5. února 2017 - Karel Zejfart

      děkuju,uvidíme.Ale jak čtu docela hodně časty problém já měl před tím Acer a žádny problém a ani nebyl odolný měl jsem tento telefon 3roky a nyní mám měsíc odolný a už nejde reproduktor a přitom dělam stejnou práci,asi je někde chyba v konstrukci.


    • iGet

      5. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den, těžko říct buď přestal fungovat reproduktor nebo je na něm nabalen kovový prach, tím pádem mu chybí ochranná mřížka (iGET telefony ji mají). Uvidíte, jaký bude výsledek při reklamaci na eshopu.


    • Karel Zejfart

      5. února 2017 - Karel Zejfart

      Pošlu ho na reklamaci.Nerozumím tomu....iGet telefony ji mají. Jak to poznám? A když vymění reproduktor tak bude lepší,nějaká ta ochrana nebo za měsíc budu zasílat opět na reklamaci?Mám snad iGet Blackview BV6000,jak poznám co mám?


    • iGet

      5. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Ano, iGET telefony to mají. Bohužel neznám způsob, jakým web vyřeší vaši reklamaci. Telefon iGET BLACKVIEW BV6000 pravděpodobně nemáte, web elektroshock.cz neprodává telefony iGET, ale nejspíše dovezené/zakoupené přímo v Číně, tyto verze jsou odlišné od telefonů iGET. Na první pohled to poznáte tak, že iGET telefony mají na krabici a telefonu štítek s SN číslem a v čísle sestavení Androidu nese informaci "iGET".


    • Tonda

      6. února 2017 - Tonda

      Karel Zejfart, nejdříve jim napište ohledne problému s telefonem a uvidíte co Vám odpoví. Mě záruku neuznali a ještě se mi vysmáli. O problému moc dobře vědí. Za 800,- vám ho pouze vyčistí. Proto jsem oželel záruku a radši ho poslal do iGet kde mi ho nejen vyčistí, ale i přidělají tu ochrannou mřížku. Elektroshock jsou jen obyčejní šmejdi !!!!


    • Mates

      21. února 2017 - Mates

      Potvrzuji slova Tondy. Electroshock.cz je na prd, vedi o co se jedna a jeste tahaji z lidi penize. Jako by jim nestacilo, ze jim lidi naleteli koupi telefonu u nich. Radeji jsem zaplatil za opravu u Inteleku a jsem spokojen. I do konce mi nahrali kompletni cestinu, coz jsem predtim nemel. Jen me mrzi, kdyz jsem telefon v lete kupoval, ze tento obchod nemel takove negativni recenze jako ted, pac bych u nich nic nekoupil.


    • iGet

      21. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Souhlasím s Vámi. Tím, že jsme Vám nahráli naši verzi software měl by jste dostat i aktulizaci na Android 7, jakmile dokončíme interní testování a opravu chyb.


    • Tonda

      21. února 2017 - Tonda

      Dekuji Vam iGet. Tel šlape na jedničku. Tonda.


    • Karel Zejfart

      26. února 2017 - Karel Zejfart

      tak jsem psal email na elektroshock.cz. Hádejte co se stalo?? NIC, prostě to mají na háku. Zákazník jim nestojí ani za to aby napsali polibte nám P......Opravu jsem vyřešil po svém,profoukl jsem reproduktor a jéje,šlape jako nový,supr kvalita i hlasitost. Opravdu by to chtělo tu ochrannou membránu,ale kde ji sehnat? A ještě jedna věc, jak jsem pochopil správně, mám smůlu i ohledně aktualizace androidu. To už je opravdu vrchol a řekl bych i ostuda Igetu, Jak má obyčejny zákaznik poznat a rozeznat že má originál. Navíc za takové prachy???? Opravdu Česká republika je plná podvodníků a vyčuránků.


    • iGet

      26. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den,
      ochrannou membránu je možné přidat v servisním středisku iGET. Aktualizace Androidu budete dostávat, jen bude pro obecnou verzi Androidu nokoliv pro iget verze softwaru.
      Ostuda iGET? Nemůžeme ovlivnit, kde si telefon zakoupíte.
      Obyčejný zákazník to může poznat tak, že prostuduje naše stránky nebo nakupuje u prověřených eshopů, které nebudou riskovat prodej neoficiálních zařízení.


    • Karel Zejfart

      26. února 2017 - Karel Zejfart

      Dobrý večer, děkuju za odezvu. Nemám zájem si tu dopisovat, škoda času. Jak tedy postupovat v zájmu o opatření mobilu membránou a úpravou softwaru? Kolik to bude stát? Ja jsem studoval recenze před koupi ale v té době nebylo moc informací. Převažovala spokojenost. O možnosti že je na trhu více modifikací nebylo nic. Obyčejný zákazník? On je ještě jiný zákazník? Ale to je o ničem jiném. Pěkný večer.


    • iGet

      26. února 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den,
      cesta k membráně a aktuálnímu softwaru je možná přes formulář na webu www.iget.eu/kontakt, pro nacenění opravy. Po zadání formuláře, Vás budou kolegové kontaktovat přes email s dalšími instrukcemi pro schválení. Do formuláře napište, že jste z heureky, aby měli informaci, že cena bude pro Vás 499 Kč s DPH + doprava.


    • Karel Zejfart

      26. února 2017 - Karel Zejfart

      Děkuji za informace.


    • Martin Bednařík

      19. dubna 2017 - Martin Bednařík

      PRO ---- Oficiální zástupce značky iGet ---- mno a to ty vaše OFI kousky třeba giganti jako alza.cz bo tsbohemia nenabízí ???? Já mám tyto obchody cca 25 km.... tk jelikož lidi hodně nadávají už od novoty tk bych ho tam hned po vyzvednití odzkoušel.............. a kdyžtak jim ho vrazil do P ....E


    • iGET

      19. dubna 2017 - iGET

      Dobry den, Alza a T.S.Bohemia prodavaji prodavaji vsechny telefony, pokud neni neco dostupne muze to byt tim, ze bud nemaji skladem, jedna se o ukonceny model nebo jeste neuvedeny model. Muzete se v T.S. nebo Alze na to zeptat.


    • Martin Bednařík

      20. dubna 2017 - Martin Bednařík

      no né oni je nabízí ale jestli je to TA OFI distribuce jestli to neni ta china distribuce která nema ty kryyty na repro a sn zezadu jak sem se dočet že by ofi měla mít. U nich mi asi neřeknou jestli to berou od igetu bo china ))))))))))))


    • Anonymní uživatel

      20. dubna 2017 - Anonymní uživatel

      Tak sa ich predsa opytajte, nic za to nedate. :)


    • iGET

      20. dubna 2017 - iGET

      ano, je to officialni distribuce. urcite vam to reknou, overit si to muzete i u nas.


    • iGET

      20. dubna 2017 - iGET

      Základní seznam eshopů je zde http://www.iget.eu...


    • martin

      21. dubna 2017 - martin

      paráda a když to koupím od některého z nich bude mít tu krytku na repro ?????????


    • martin

      21. dubna 2017 - martin

      a ještě poslední dotaz .........ééééééééééééé....novej model 7000pro......... kdy bude v oficiální prodej ??? a on má vyřešený problémy ??? ( v 7,0 nugat a taky ten reprak atd ? )


    • martin

      21. dubna 2017 - martin

      A ještě drobná věc ..............
      Narazil jsem u telefonu BV6000 na popisek přímo na stránkách IGET.eu na toto

      Mobilní telefon iGET BLACKVIEW BV6000 splňuje požadavky na krytí IP68 tj. ochrana proti vniknutí vody při potopení telefonu do hloubky 1 m na dobu maximálně 30 minut


      ALE podle wikipedie je to takto

      IP x0 bez ochrany
      IP x1 Chráněno proti kapající vodě 1+0,5 mm za minutu. Jednotka je umístěna ve své pracovní poloze a otáčí se kolem vertikální osy. Doba zkoušky 10 minut.
      IP x2 Chráněno proti kapající vodě 3+0,5 mm za minutu, Jednotka je testována ve 4 pozicích, nakloněných o 15° od normální provozní polohy. Doba zkoušky 2,5 minuty na polohu.
      IP x3 Chráněno proti vodní tříšti. Voda stříká na přístroj v úhlu 60° vertikálně, v množství 10 litrů za minutu a při tlaku 80–100kN/m2 po dobu nejméně 5 minut.
      IP x4 Chráněno proti stříkající vodě. Stejné jako u IP x3, jen s rozdílem, že voda stříká ve všech úhlech.
      IP x5 Chráněno proti tryskající vodě. Voda míří 6,3 mm tryskou ve všech úhlech při průtoku 12,5 litrů za minutu při tlaku 30 kN/m2 po dobu nejméně 3 minuty ze vzdálenosti 3 metry.
      IP x6 Chráněno proti vlnobití. Voda míří 12,5 mm tryskou ve všech úhlech při průtoku 100 litrů za minutu při tlaku 100 kN/m2 po dobu nejméně 3 minuty ze vzdálenosti 3 metry.
      IP x7 Chráněno proti ponoření do vody. Ponoření na 30 minut do hloubky 1 metr.
      IP x8 Chráněno proti potopení do vody. Zařízení je schopné nepřetržitého potopení do vody za podmínek, které určí výrobce zařízení.
      IP x9 Chráněno proti tlakové vodě (WAP)
      _

      Takže asi to výrobce nějak pomýlil bylo by fajn když se výrobce tímto hlásá dát tam tedy IP67 ...................................Pak asi předejde přihlouplým a zbytečným reklamacím a naštvaným zákazníkům


    • iGET

      21. dubna 2017 - iGET

      Dobry den, model GBV7000 Pro bude mit na startu Android 6, Android 7 dostane cca. po 2 mesicich. Model by mel byt k dispozici v prubehu kvetna. Nyni bude probihat finalni vyroba dle nasich specifikaci tak, aby pro oficialni prodej byla ochrana maximalni. Informace o IP68 opravena.


    • iGET

      21. dubna 2017 - iGET

      pokud zakoupite na vyse uvedenych eshopech budete to mit s ochrannou mrizkou.


    • Martin Bednařík

      21. dubna 2017 - Martin Bednařík

      kuju za info


    • Ladislav Jenček

      28. dubna 2017 - Ladislav Jenček

      For iGET: Dobrý den, dnes mi přišel mobilní telefon iGET BV6000, objednáno z KASA.CZ a zřejmě není v úpravě iGET. Přes krabici sice byla papírová páska s iGET logem, ale SN číslo je bez tohoto označení a v čísle sestavení toto označení také chybí. Na Vašich stránkách je KASA.CZ jako místo, kde jej lze zakoupit, proto se chci zeptat, zda je ještě jiná možnost zjištění, zda jde o úpravu iGET, či nikoliv. Předem děkuji.


    • Ladislav Jenček

      28. dubna 2017 - Ladislav Jenček

      Tak po aktualizaci systemu již označení iGET v čísle sestavení je, tak snad je vše v pořádku.


    • iGET

      28. dubna 2017 - iGET

      Dobry den, ano pro lepsi rozliseni telefonu, jsme u nekterych telefonu pridali zmenu az do aktualizace.


    • Martin Bednařík

      28. dubna 2017 - Martin Bednařík

      už je termín na 7000 pro ???????? a jejich ladění už probíhá ?


    • iGET

      28. dubna 2017 - iGET

      Aktualne bude nejdrive k dispozici 7000 Pro a do 3 tydnu 7000


    • Martin Bednařík

      29. dubna 2017 - Martin Bednařík

      o 7000 nikde není ani zmínka jen o 7000 pro


    • iGet

      2. května 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den, 7000 budeme zveřejňovat tento týden.


    • Martin Bednařík

      16. května 2017 - Martin Bednařík

      stále nikde žádné info o 7000


    •  Oficiální zástupce značky iGet

      16. května 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den,
      máte pravdu, již brzy uveřejníme na webu, prozatím EN upoutávku a později CZ upoutávku, která se nám trochu zdržela.


    • martin

      17. května 2017 - martin

      ok celkem sleduju iget.eu to asi mám očekávat tam ???? Jelikož tam nikde není možnost někomu napsat tak supr že to někdo podchytil tady. Myslím že by celkem už značka iget mohla mít na ofi stránkách možnost napište nám.... a né jen kontaktní formulář....... Popř. bude 7000 bo tu 7000pro nabízet intelek ? který vám dělá servis ?


    • ScorpioCZE

      14. června 2017 - ScorpioCZE

      Také mám Blackview BV6000s, ale bohužel jej nemám s označením IGET.
      Potřeboval bych radu, jak nadále postupovat a na koho se obrátit.
      Díky Adam


    • ScorpioCZE

      14. června 2017 - ScorpioCZE

      Jedná se oproblém s kovovíma pilinama v reproduktoru a s problémem toho že systém nemůžu aktualizovat.


    • Tonda

      14. června 2017 - Tonda

      Dobry den, loni na podzim jste mi u BV 6000s menili zadni reproduktor a dodatecne montovali ochranou sitku proti vniknuti castit. K dnesnimu dni vse funguje bez problemu ;-) Jen se chci zeptat jestli umite a je mozne si u Vas zeridit vymenu a mozna i ochrannou sitku na reproduktru v predni casti telefonu ?? Předem dekuji Tonda


    • Oficiální zástupce značky iGet

      14. června 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den,
      umíme samozřejmě opravit i přední reproduktor. Cesta je stejná jako dříve. Kontaktovat nás je možné zde: www.iget.eu/kontakt. Opět uveďte, že jste z Heureky a popište co potřebujete. Myslím, že výměna by mohla být o něco levnější.


    • Oficiální zástupce značky iGet

      14. června 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Pro ScorpioCZE:
      Stačí nás kontaktovat přes web www.iget.eu/kontakt, do formuláře napište, že jste z heureky. Cena je 499 Kč s DPH, + Vám dohrajeme Android 7.0.


    • Tonda

      15. června 2017 - Tonda

      Super děkuji za odpověď i za ochotu. Ještě že už víc repraku ten telefon nemá :-) Nebo je ještě něco na tomto neoficiálním typu telefonu co ještě odchází ?? Děkuji


    • Karel Zejfart

      15. června 2017 - Karel Zejfart

      Pěkny večer, mam dotaz na ofic. zástupce iGet. Lze u Vás objednat reproduktor přední i zadní jako náhradní díl? A kolik by to stálo? Děkuji za odpověď


    • Oficiální zástupce značky iGet

      15. června 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Dobrý den,
      nelze objednat přední a zadní reproduktor jako náhradní díl. Vše je nutné přes servis. Děkuji


    • Oficiální zástupce značky iGet

      15. června 2017 - Oficiální zástupce značky iGet

      Pro Tondu: Už asi nic zásadního :-).


    • Tonda

      17. června 2017 - Tonda

      Tak to moc rad slysim ;-) Dekuji


    • ScorpioCZE

      20. června 2017 - ScorpioCZE

      Moc děkuji, za vaši ochotu a obětavost ;)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.