Poradna Huawei P9 3GB/32GB Dual SIM
Prasklý displej
Dobrý den. Před pár dny se mi podařilo rozbít displej. Naštěstí je u tohoto mobilu do 3 měsíců výměna displeje zdarma. Volala jsem do podpory Huawei ale tam mi bylo řečeno, že pokud jsem se nezaregistrovala v aplikaci HiCare do 30 dnů od koupě telefonu, nemám na výměnu zdarma nárok. Je ale zajímavé, že o tomto "malém" háčku není nikde nic napsáno. Ani na internetu, v aplikaci HiCare, v záručním listu co přišel s mobilem, prostě nikde není ani zmínka o tom, že byste se museli zaregistrovat do 30 dnů. Paní mi ještě řekla, že mě o tom měl informovat prodejce, což se ale bohužel nestalo. Tak bych se chtěla zeptat, jestli jste o tom věděli, nebo vás o tom prodejce informoval.. Děkuji za všechny případné odpovědi
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.