Poradna HTC Wildfire

Autor: | Vloženo: 12.01.2011 000 17:48 | Témata: Poradna HTC Wildfire

Přerušování hovorů

Chtěl bych se zeptat, jestli nemá někdo zkušenost s přerušováním hovorů. Manželce se stává, že během hovoru ho telefon sám ukončí. Někdy ani nestihne hovor přijmout. Myslel jsem si, že dělá něco špatně, ale není to tak. Prostě hovor z ničeho nic skončí i několikrát po sobě. Chyba operátora nebo SIM to není, protože ve starém telefonu ji to nedělá. Než půjdeme telefon reklamovat, tak bych rád věděl, jestli někdo neřešil podobný problém a jak byl případně problém odstraněn. Díky za každou radu.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    12. ledna 2011 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Problemy muze v nekterych pripadech zpusobovat stara SIMka, pokud uz ma nejakou hodne starsi, nemusi byt s telefonem plne kompatibilni - v urcitych pripadech. zkusila bych ji vymenit u operatora za novou, melo by to byt bezplatne.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
    • remus112

      13. ledna 2011 - remus112

      SIMka je nová respektive stará dva měsíce- operátor T-Mobile. Ale i tak děkuji, zkusím se stavit na prodejně, kde by měla jít karta zkontrolovat technikem.


  • gustava

    gustava

    12. ledna 2011

    taky se mi to párkrát stalo..dokonce mi zavolala kamarádka a hovor mi nešel přijmout. prostě pořád sem se to snažila přetáhnout tu ''roletu'' ale zaboha to nešlo. ted už to de.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (2)
    • remus112

      12. ledna 2011 - remus112

      Problém jste nějak řešila, nebo to přestalo samo?


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    12. ledna 2011

    není to náhodou tím,že nemá signál? ...nebo nemá signál ten na opačné straně? HTC Wildfire bych tedy rozhodně nereklamovala!!! Je to podle mě úžasný telefon.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (4)
    • remus112

      12. ledna 2011 - remus112

      V signálu problém na 100% není (odzkoušeno).


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    14. ledna 2011

    Telefon je nastaven výrobcem tak aby se automaticky po delším nepřijmutí hovoru automaticky vypnul. Nejspíš z důvodu nechtěného vytáčení čísla. Aby zákazník neprovolal dům. Známe to všichni kdy telefon vložíme do kapsy,batohu,tašky,atd. a po jeho vytažení zjistíme že vytáčí tel číslo.
    Proto doporučím vaší manželce ho mít na snáze přístupném místě než na dně kabelky či nákupní tašky. Však to chlapy známe. Ps: s samovolným ukončováním během hovoru zkušenost nemám.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (3)

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.