Poradna HTC Wildfire S

Autor: | Vloženo: 15.10.2012 000 10:17 | Témata: Poradna HTC Wildfire S

Reklamace

Dobrý den,
narazil jsem na problém při reklamacích mobilního telefonu HTC Wildfire S (s OS Android). Momentálně je telefon na třetí reklamaci. U všech reklamací (včetně té aktuální) se jedná o stejnou závadu (stejný text v popisu závady reklamačního listu), jedná se o tzv. softwarovou vadu (zamrzání při odemykání, pokládání hovorů atd.). Prodejce tvrdí, že pokud se jedná o softwarovou vadu, nelze zákazníkovi vrátit peníze ani po třetí reklamaci. Zajímalo by mne, co je na tom pravdy a zda mohu nějak odstoupit od smlouvy? Telefon mám 9 měsíců a z toho byl 2.5 měsíce v servisu, takový telefon je mi slušně řečeno k ničemu.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    15. října 2012 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Já to měl taky tak... Měl jsem taky softwarovou vadu a penize mi dali.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.