Poradna HTC EVO 3D

Autor: | Vloženo: 30.01.2012 000 15:41 | Témata: Poradna HTC EVO 3D

Menší restart po nějaké aplikaci čím to může být

Mobil se mi občas restartne když použiji nějaký program,který jsem instaloval z marketu nebo při normálním používání.

Nemá náhodou někdo podobný problém.

Příklad telefonuji a když ukončím hovor tak se mi hodí občas ten restart

Restart trvá tak 5 sekund
Bíla obrazovka logo HTC (přesně jak zapínáte telefon)
Pak to najede na hlavní plochu

Mobil jsem zakoupil u Sunnysoft nedávno.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    30. ledna 2012

    Může to dělat nějaká aplikace, mě např. nějaká app. deaktivovala multi-touch :) Takže zjistit kdy to začlo a zkusit odinstalovat příslušnou app.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    30. ledna 2012

    To není restart, ale nahrávání se launcheru sense. Pro beh aplikaci na androidu se vyuziva pamet RAM. Vem si, ze mas pamet RAM zaplnenou a pustis nejaky dalsi program nebo to volani, ktere je taky aplikace a tudiz potrebuje dalsi pamet RAM. Jenze ty uz zadnou k dispozici nemas, jelikoz je android nový a inteligentní OS, spravuje si RAM sám a tudíž si RAM uvolnuje sám. Takže v hodně případech vypíná zmíněný laucher. Když tedy dohovoris a vratis se zpet na hlavni obrazovku a launcher je vypnuty musi se nahrat a to je tech 5 sekund co je tam logo HTC.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
    • Tomáš

      30. ledna 2012 - Tomáš

      Ja vim co je ram a jak funguje,ale ja mam vsechny veci zavrene a stejne restart to je divne


    • Anonymní uživatel

      31. ledna 2012 - Anonymní uživatel

      Hard reset


    • Tomáš

      1. února 2012 - Tomáš

      Hard reset jsem delal uz parkrat,ale je to porad stejny.


  • Karel

    Karel

    31. ledna 2012

    Mám podobný problém. Dvakrát se mi restartoval po spuštění aplikace správce úloh a navíc po menším restartu se nezobrazovaly 3D fotografie, byly z nich pouze rozmazané fotky. Vše jsem zatím vyřešil kompletním resetem.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.