Poradna Honor 7 16GB

Autor: | Vloženo: 03.02.2016 000 19:12 | Témata: Poradna Honor 7 16GB

SIMKARTA

Dobrý den,nedávno jsem si zakoupil honor 7.Byl jsem si u operátora vyměnit SIMKARTU,ale nějak se mi nechtěla načíst. Načetla se až večer v pozdních hodinách.Ráno jsem šel klasicky do práce,ale když jsem se vracel tak mi telefon opět ukazoval "Jen tísňová volání".Je problém u telefonu nebo na straně operátora?

  • O2 Guru

    O2 Guru

    4. února 2016 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Zdravím,
    na to se nedá přesně odpovědět, chyba může být na obou stranách. Doporučím kontaktovat vašeho operátora, který stav prověří. Jestli využíváte naši kartu (O2), můžete nám dát vědět zde: www.o2guru.cz/guru
    Mirek, O2 Guru

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.