Poradna Evolveo StrongPhone WiFi

Autor: | Vloženo: 24.12.2013 000 11:50 | Témata: Poradna Evolveo StrongPhone WiFi

Poradte prosim jak nastavit mms

  • Aspa

    Aspa

    26. prosince 2013

    Toto jsem našel přímo v faq na evolveo.cz...

    Jak správně nastavit telefon pro příjem a odesílání MMS?

    Pro správné fungování MMS je třeba nastavit datový účet, podle operátora, jehož služby využíváte. V telefonu konkrétně volba: Služby -> Datový účet -> zde vytvořit nový datový účet. Údaje o jeho nastavení najdete na stránkách svého operátora, hledejte v sekci nastavení MMS.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Zdenek

      30. prosince 2013 - Zdenek

      No to je ten problém, vytvořit datový účet, ale jak když tam nejdou zadat všechny potřebné údaje. Pokud vyplním jen to co jde tak to nefunguje. Určitě se musí, nastavit ještě něco co zůstává důmyslně ukryto. Nejde použít ani postup pro čínské mobily, kontaktoval jsem přímo tech. podporu ABACUS ti ale neví vůbec nic o tom co prodávají :-)) a odbyli mně právě výše uvedeným návodem.


    • Aspa

      1. ledna 2014 - Aspa

      Pokoušel si se i v pokročilém nastavení? Já jo a zjistil jsem, že ani tak to nefunguje, tím má rada postrádá smysl, ale třeba zrovna tobě by to šlo. Našel jsem ještě návod na starší evolve a tam borec radí nechat si poslat nastavující sms pro sonyericson...našel jsem vizuálně i funkcemi podobnáý typ, tak to jdu vyzkoušet...


    • Anonymní uživatel

      3. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      Už jsem zcela bezradný zkoušel jsem různé i nesmyslné nastavení, už se mi dokonce zobrazí i ikona příchozí MMS ale nejde stáhnout. Podle recenzí to pravděpodobně nastavit lze, asi budu muset vyhledat odbornou pomoc na prodejně Tmobilu Je to sice potupné, ale nebudu machrovat jako pracovníci technické podpory, kteří mě neustále krmí nesmyslnými radami a je zcela jasné, že o daném problému nic neví. V opačném případě by mi poskytli podobný návod jako je výše uvedený upravený pro daný typ telefonu.


    • Aspa

      6. ledna 2014 - Aspa

      Kdyžtak pak písni, jestli v t-mobile pomohli, vypravil bych se tam taky. Já podle diskuzí zjišťuji, že soudruzi v číně tam dávaji asi tři různé softwary a u každého je něco v prdeli. Docela už mě to štve...


    • Anonymní uživatel

      6. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      Ted se tam asi nedostanu jsem nějaký nachlazený, ale kontaktoval jsem ČOI s dotazem zdali dodaný návod je v souladu se zákonem.
      ¨
      Kdyby se aspoň vědělo o jaký typ jde dá se pohledat firmware i pro Čínské telefony, ale název EVOLVEO nikdo nezná.
      Vlastním USB TV téže značky šlape dobře ale až po té co jsem pracně vydoloval na netu ovladače (ty dodané byly samozřejmě k ničemu)


    • Aspa

      6. ledna 2014 - Aspa

      O té čoi jsem taky uvažoval, písnu tam taky ať jim ho pořádně vyšetři... ono evolveo je jen právní zastoupení v evropě, číňani to stále vyrábí pod názvem evolve, tak kdybys našel soft, dej vědět, já angličtinu ovládám jen v základech, tak se mi blbě hledá v aj.


    • Anonymní uživatel

      7. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      k Vašemu podání, ve kterém Žádáte o vyjádření k obsahu návodu k uŽívání u telefonu
      EVOLVEO StrongPhone WiFi, sdělujeme, že rozsah informačních povinností prodávajícího
      vůči spotřebiteli upravují ustanovení SS 9 a 10 zákona č.634/1992 sb., o ochraně
      spotřebitele, v platném znění. Dle ustanovení $ 9 tohoto zákonaje prodávající povinen řádně
      informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu pouŽití a Údžby
      výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného pouŽití nebo údrŽby' Je-li to
      potřebné s ohledem na povahu výrobku či způsob a dobu jeho pouŽívání, je prodávající
      povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy V přiloŽeném písemném návodu a aby byly
      srozumitelné' Uvedených povínností se prodávající nemůŽe zprostit poukazem na
      skutečnost, Že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce' dovozce nebo
      dodavatel. Dle ustanovení $ 10 zákona je pak prodávající povinen spotřebitele seznámit se
      všemi zvláštními pravidly, potřebnými pro užívánívěci, včetně návodu k uŽívání.
      Z uvedených ustanovení zákona lze dovodit, že nabízí-li prodávající u telefonního přístroje
      mimo volání a posílání sMS i dalšífunkce, musí s nimi spotřebitele řádně seznámit. Neučiní_
      li tak, má spotřebitel u výrobků zakoupených do 31. 12.2013 právo uplatnit vsouladu
      s ustanovením s 616 zákona č. 4011964 sb., občanský zákoník, v platném znění, u
      prodávajícího reklamaci rozporu s kupní smlouvou z důvodu,, Že prodaná věc nemá uŽitné
      vlastnosti na základě nabídky oěekávané a pro věc takového druhu obvyklé, případně Že
      neodpovídá poŽadavkům právních předpisů.
      Pokud prodávající věc neuvede v zákonem stanovené lhůtě 30 dnŮ (nedohodne-li se
      spotřebitelem lhůtu delší) do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, získá spotřebitel dle
      ustanovení $ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele stejná práva, jako by se jednalo o
      Vadu, kterou nelze odstranit. V takovém případě má tedy spotřebitel právo od smlouvy
      odstoupit.


    • Aspa

      8. ledna 2014 - Aspa

      Takže defacto pokud to nenastaví ani v autor. servisu, můžu tel. vrátit. No aspoň, že tak...


    • Jirka

      16. ledna 2014 - Jirka

      Tak mě se to povedlo u vodafone na první pokus. Přihlásíte se na webu a necháte si poslat instalační sms. Protože tam nejde vybrat značka Evolveo, trochu jsem zariskoval a zkusil Nastavení MMS pro SonyEricsson G700 .přišla sms a po její instalaci mms funguji bez preoblemu. :-)


    • Aspa

      17. ledna 2014 - Aspa

      Tak já to přesně takhle udělal i jsem někde vyčetl, že ten SE G700 funguje, ale prostě nic. Oni tam soudruzi v číně dávají asi tři druhy softwaru (vyčetl jsem různě na fórech) a u každého nejde něco...Já trefil zrovna mms a velká písmena v sms. Někdo nemožnost přehrávat mp3 atd. atd...


    • Anonymní uživatel

      17. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      Mi to funguje, ale hned jsem se podíval, kde udělali soudruzi chybu :-)) Neměl by být problém to nastavit ručně.
      Nastaví se údaje dle operátora a v pokročilém nastavení je třeba zadat: "použít proxy" ANO a následně zadat adresu proxy (dle operátora, ten ji uvádí pouze jako IP adresu) a následně proxy port (zase dle operátora) dále nic nevyplňovat a hlavně zapnout datové služby tj. nastavení--připojení--datové služby-- zapnuto
      a musí to fungovat


    • Anonymní uživatel

      17. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      .
      Služby----Datový účet----Volba----Upravit nebo Datový Účet----Název účtu (T-Mobile MMS)----APN (mms.t-mobile.cz)----Uživatelské jméno (mms)----Heslo (mms)----Autor.typ (Normální)----Volba SIM (SIM1 nebo 2)----Pokročilá nastavení ----Domovská stránka (http://mms)----Typ připojení (HTTP)----Použít proxy (Ano)----Adresa Proxy (010.000.000.010)----Proxy port (80) Zbytek nevyplňovat a uložit.
      Nezapomenout: Nastavení----Připojení----Datové služby----Zapnuto



    • Aspa

      18. ledna 2014 - Aspa

      Tak heureka!!! Naskočilo mi v liště nahoře G, takže to možná bude fungovat, jdu někoho splašit, ať mi pošle mms. Doufám, že to G neznamená, že to bude posílat samovolně data a já se pak při placení faktury zbláznim...


    • brusinka

      18. ledna 2014 - brusinka

      Ty vogo,to byl porod,udělala jsem všechno dle návodu a nešlo,potom přes t-mobile to co napsal ASPA ....zadala jsem telefon SE G 700 a chytlo se,problém je,že pouze příchozí,odeslané se nezobrazí.....tak co dál?


    • Aspa

      19. ledna 2014 - Aspa

      Mě odeslané taky nezobrazí, nicméně odešla...Já teda nevim, ale podruhé už do značky evolveo nejdu. Štve mě ta nulová podpora, vsadím se, že zde přítomní diskutující ví o nastavení mobili 100x víc než podpora na evolveu. Navíc mi přestali jít vibrace, tak píšu reklamaci...


    • Aspa

      19. ledna 2014 - Aspa

      A ještě velký dík Zdeňkovi, odvedl tu kus práce:-)
      ps: možná bys měl poslat evolveu fakturu za nezávislou podporu...


    • Anonymní uživatel

      19. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      Ale já to jen opsal z telefonu :-) to hlavně Jirka měl dobrý nápad vyzkoušet SMS pro jiný telefon. To "G" tam signalizuje pouze zapnuté datové přenosy (u většiny telefonů to není třeba zapínat, naskočí to samo) ten můj telefon již funguje tak jak má, ale je to levný čínský výrobek tak se může kus od kusu lišit.
      Tam se dá něco velmi podobného koupit už od 45 USD


    • brusinka

      20. ledna 2014 - brusinka

      No je vergl,víckrát bych do toho nešla,chybama se člověk učí


    • Anonymní uživatel

      20. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      Pokud se tyká těch chyb tak jsem zkoušel i SONIM který je taky šrot a CATERPILLAR, ten je snad ze všech "odolných" telefonů nejhorší.
      Taky jsem měl ten nový dotykáč od EVOLVEO po dvou dnech putoval zpátky do obchodu (zvonil jen když měl náladu a foťák byl hrozný) tak si asi nechám dovézt něco z Číny až se to pokazí tak ho vyhodím a ještě ušetřím :-))


    • john

      20. ledna 2014 - john

      Díky Vašemu návodu jsem to dokázal rozjet a to jsem to řešil s T-mobilem půl dne. Vůbec neví co je to za značku telefonu. Stejně tak z manuálu k telefonu nejde nic vyčíst. Asi víte o čem píši.


    • Aspa

      21. ledna 2014 - Aspa

      Ty jo, to o caterpillaru jsem zrovna hodně přemýšlel. Po tom co jsem zjistil, tak po této zkušenostmi už jedině telefon od společnosti, která vyrábí telefony a ne od firem na bagry, outdoor vybavení, nebo cokoliv jiného. Ten telefon má sice potenciál, ale je to nedotáhlej a nedovymyšlenej sráč. Nejvíc mě ale rozsekala ta jejich technická podpora v evolveo. Někoho tak zoufale neschopného museli vybírat hodně dlouho...


    • Anonymní uživatel

      21. ledna 2014 - Anonymní uživatel

      caterpillar žádné telefony nevyrábí to je opět Čína ale teda hodně nekvalitní a chatrná měl jsem ho jeden den a stačilo musím přiznat, ač nerad, že tento je z nich nejlepší :-)))))))


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.