Poradna Evolveo StrongPhone Q4

Autor: | Vloženo: 11.10.2014 000 09:20 | Témata: Poradna Evolveo StrongPhone Q4

Problem s nabijenim nabijel jsem 8.hodin a pouze 12%

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    21. října 2014

    Dobrý den,
    kontaktujte HelpDesk Evolveo pro reklamaci. Děkuji

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • PB

      23. října 2014 - PB

      Takže je to často se opakující závada - už 3 telefon, který má úplně stejný problém.
      Pokuď budete posílat telefon na opravu do Abacusu - POZOR - už neprovádějí servis EVOLVEO.

      Mail od ABYCUSU:
      Tato zakázka bude v nejbližších dnech expedována k našemu novému servisnímu partnerovi VSP data.
      V současné době u nás probíhá restrukturalizace servisu tzn. že může dojít k prodlení vyřízení Vaši reklamační zakázky oproti níže zmiňovaného termínu (cca 14 dní). Děkuji za pochopení.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.