Poradna EVOLVEO EasyPhone AD

Autor: Dušan | Vloženo: 13.11.2021 000 18:53 | Témata: Poradna EVOLVEO EasyPhone AD

Dušan

WIFI

Ač mám zapnutou WIFI a odsouhlasil jsem připojení nelze mi spustit nic co vyžaduje internetové připojení. Stále mi to háže hlášku "není připojeno k internetu". Co mám dělat. Co mám špatně ?

  • 15. listopadu 2021 - Oficiální zástupce značky EVOLVEO

    Dobrý den, máte na připojené Wi-Fi síti dostupné internetové připojení? Pokud je internet dostupný na připojené síti, tak doporučuji provést tovární reset mobilního telefonu a připojit znovu. V případě dalších komplikacích nás můžete kontaktovat na emailu [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.