Poradna Doogee Titans2 DG700

Autor: jandis | Vloženo: 12.03.2015 000 13:53 | Témata: Poradna Doogee Titans2 DG700

jandis

jandis

Nabíjení baterie

funkce Quick Charge (rychlé nabíjení), kde to prosím je. Já to nemůžu najít.V recenzi o tom píše ,že je to dobrá věc za hodinu nabito na 50% ,ale kde to je v nastavení telefonu ?

  • lerak

    lerak

    12. března 2015

    Nevím, zda ti zde někdo odpoví na tuto otázku tak aspoň něco.

    Rychlé nabíjení není v nastavení mobilu ale v nabíječce nebo v power bance. Kde si můžeš vybrat nabíjecí proud, k tomu to telefonu by měla být dodávaná nabíječka s rychlejším nabíjením to je 5V = 2A. normální nabíjení je od 500mA až 1A záleží na síle baterii. Pokud ti takto dlouho nabijí tak bych vyzkoušel jinou nabíječku nebo se podíval, jak silná je nabíječka cos k tomu dostal. Já používám 5V = 2A a baterii mám 3100mA a mám ji nabitou asi tak do 4hodin.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • jandis

      12. března 2015 - jandis

      díky za odpověď ,ale já ti napíši co tam mám output 5.0V-2000mA tak nevím .Bylo to v jedné krabičce i z mobilem.Mám doma jinou tak to zkusím od syna .Dám vědět .


    • jandis

      12. března 2015 - jandis

      Tak to funguje .Je možné,že jsem měl jiný kabel .Já jej přehodil za trošku silnější a už to jede .Je to možné ???!!!


    • lerak

      12. března 2015 - lerak

      Tak že jeto originál nabíječka 5v = 2A což je rychlé nabíjení tak že by měla baterie do 5hodin nabytá. Pokud není vybitá úplně. Podiv se na synovu nabíječku a její parametry pokud má 5V = 1A tak to bude trvat o nějakou tu hodinku déle.


    • jandis

      12. března 2015 - jandis

      Děkuji za radu .Už je to dobré.Jen mě nenapadlo že mám jinej kabel asi na přenos dat z počítače .Dal jsem tam jinej a jede.Ještě jednou díky .


    • lerak

      12. března 2015 - lerak

      Ano může to být i tímto proto, že všechny kabely nejsou stejné OTG kabel je také stejný a nemůžeš ho zaměnit za jiný třeba datový nebo napájecí pak to nefunguje jak má. Jsem rád že to je vyřešené a jsi spokojen.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.