Poradna Asus ZenFone Go ZC500TG 16GB

Autor: | Vloženo: 23.12.2015 000 21:55 | Témata: Poradna Asus ZenFone Go ZC500TG 16GB

Uložiště dat

nejde otevřít uložiště dat. zobrazuje se aplikace nastavení bohužel přestala pracovat.

  • jt

    jt

    25. prosince 2015

    Mám stejný problém. Prosím o radu

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (2)
    • Petr

      25. prosince 2015 - Petr

      Mám stejný problém. Už jsem myslel že jsem v tom sám asi bude lepší se obrátit na podporu asusu. Tel. číslo je na web. stánkách a nebo do obchodu ke svému operátorovi. Oni si myslí že každý je eletronický manijak, proč to dělat jednoduše když to jde složitě.


  • Marek

    Marek

    25. prosince 2015

    Mám stejný problém. Už jsem myslel, že je to pouze mým mobilem...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
  • Martin

    Martin

    26. prosince 2015

    Pokud nastavíte jazyk na britskou angličtinu, vše funguje v pořádku.
    Pokud chcete ale používat mobil v češtině tak si musíte stáhnout nový firmware update přímo na stránce výrobce. (viz. https://www.asus.com...
    Verze firmwaru, která vám opraví tento problém je WW_12.1.0.27 a proces updatu najdete na stránkách výrobce.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Martin

      26. prosince 2015 - Martin

      Abych to ještě shrnul, zkopíruji sem text, který jsem napsal na internetové forum..

      EDIT: Našel jsem stránku která by mohla pomoct při aktualizaci.: https://www.asus.com...

      Tady je kompletní manuál v češtině: http://dlcdnet.asus.com...

      -----------------------------------------------------------------------------
      Výrobci telefonu už o této chybě věděli krátce po vydání mobilu na trh. Problém je v jazyku systému. Pokud přepnete systém z českého jazyka na anglický, vše by mělo fungovat v pořádku.
      Pokud chcete používat systém v češtině, musíte si stáhnout aktualizaci firmwaru, který už je na stránkách výrobce zhruba dva měsíce. (Tato aktualizace tuto chybu opraví.)
      Na tomto odkazu najdete možnost stažení firmwaru. - Verze firmwaru, která opraví tuto chybu se nazývá WW_12.1.0.27.
      https://www.asus.com...
      Na té stránce taky najdete v angličtině postup k aktualizaci firmwaru.


    • Martin

      26. prosince 2015 - Martin

      Aktuálně si ten firmware aktualizuji, řeknu vám jak to dopadlo :)


  • Martin

    Martin

    26. prosince 2015

    Tak se vše povedlo, nyní i s Češtinou můžu jít do Nastavení -> Úložiště.
    TENTO POSTUP FUNGUJE POUZE PRO ASUS ZENFONE GO (ZC500TG).
    Pokud máte problém s odkazy, přejděte prosím sem:
    http://www.zive.cz...


    Tady máte postup:
    1) Udělejte si v interním systémovém úložišti mobilu nejméně 1,5 GB místa. (TÍM SE NEMYSLÍ EXTERNÍ PAMĚŤOVÁ KARTA, KTEROU JSTE SI DO MOBILU VLOŽILI!)

    2) Stáhněte si firmware (na počítači) z oficiálních stránek ASUS. Nebo rovnou můžete kliknout na tento odkaz.
    https://www.asus.com...
    2.1) Po kliknutí na odkaz, vám naběhne stránka, kde si vyberete operační systém Android.
    2.2) Rozklikněte kolonku firmware.
    2.3) Najděte si verzi WW_12.1.0.29 (Můžete i starší WW_12.1.0.27, ale doporučuji přece jenom tu WW_12.1.0.29, jelikož má oproti té starší další vylepšení).
    2.4) Pokud jsme si našli verzi WW_12.1.0.29 či WW_12.1.0.27, klikneme dole u kolonky "Stáhnout z" na global.
    2.5) Začne stahování ZIP souboru.

    3) Až se soubor stáhne, přesuneme si ho na plochu.
    3.1) Ujistíme se, že uvnitř ZIP souboru, není další ZAZIPOVANÁ složka. Pokud je, podsložku extrahujeme. Pokud není, necháme to být.

    4) Připojíme zapnutý mobil k počítači pomocí USB kabelu.
    4.1) Počítač nám nabídne, zda-li chceme otevřít složku mobilu. Pokud nenabídne, otevřeme si ji sami přes průzkumník souborů.
    4.2) Máme otevřenou složku mobilního telefonu a nyní musíme otevřít "INTERNÍ ÚLOŽIŠTĚ mobilu". (Myslí se tím vnitřní systémové úložiště, NENÍ TÍM MYŠLENA EXTERNÍ PAMĚŤOVÁ KARTA KTEROU JSTE SI DO MOBILU SAMI VLOŽILI).
    4.3) Jakmile jsme v interním úložišti, celou ZIP SLOŽKU která by se měla jmenovat podobně jako toto: UL-ZC500TG_ASUS_Z00VD-WW-12.1.0.29-user přesuneme právě do interního úložiště.
    4.4) Pokud máme ZIP složku přesunutou, mobil od počítače odpojíme.

    5) NYNÍ SI ZKONTROLUJEME, ZDA-LI VÁŠ MOBIL JE NABITÝ NAD ALESPOŇ 30% NEBO MŮŽETE MOBIL PŘIPOJIT K NABÍJEČCE A NECHAT HO PŘIPOJENÝ PO CELOU DOBU AKTUALIZACE.
    5.1) Během chvíle by se mělo na notifikační liště mobilu objevit upozornění, že byly detekovány soubory pro proces aktualizace firmwaru.
    5.2) Pokud se nic nezobrazilo, zkontrolujte si prosím zda jste někde neudělali chybu při přesunu ZIP složky.
    5.3) Na upozornění klikneme a mobil vám nahlásí, že by jste měli mít nabitý mobil nad tolik procent, nebo že by jste měli mít mobil připojený k nabíječce. Pokračujeme dál podle rad mobilu a potvrdíme, že chceme mobil opravdu aktualizovat.
    5.4) Mobil se vypne a začne "aktualizační proces".
    5.5) Poté se před startem systému akorát optimalizují aktualizace, celý proces by měl trvat okolo 15 minut.
    6) Mobil se poté nastartuje a je hotovo!
    Pokud máte další otázky, napište mi sem prosím. Děkuji

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
  • Marek

    Marek

    27. prosince 2015

    Firmware aktualizován dle návodu, vše v pořádku, díky.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Richard

    Richard

    26. ledna 2016

    Už jde aktualizace přímo z mobilu. Pak už to funguje.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.