Poradna Aligator R11 eXtremo

Autor: | Vloženo: 13.10.2017 000 08:40 | Témata: Poradna Aligator R11 eXtremo

"ztráta" SIM karty

Dobrý den, telefon máme více než rok a už se nám třikrát stalo, že tzv. "ztratil" SIM kartu. Zobrazí se na displeji "žádné služby" namísto názvu operátora a veškeré odchozí a příchozí služby - volání, sms, jsou nedostupné. Když se na telefon v tomto stavu volá, nedovoláte se, nedoručí se sms. Po složitém šroubování zadního krytu, vyjmutí SIM a opětném vložení opět vše funguje. Co je to za problém?

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    13. října 2017

    Za problemom moze byt cokolvek, to vam takto na dialku nikto nezdiagnostikuje. :) Ak vam to velmi prekaza, zariadenie reklamujte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Zdenka

      13. listopadu 2017 - Zdenka

      Tak jsem přístroj reklamovala. Donesla jsem ho do "sběrny", ve stavu, kdy vykazoval chybu. Na displeji se nezobrazoval operátor, takže to vypadalo, že není vložena žádná SIM. A po otevření přístroje SIM byla uvnitř. Zaměstnanec/prodavač odmítl jakkoliv věnovat pozornost stavu přístroje při převzetí a zapsat jej do protokolu o reklamaci a řekl, že "toto je sběrna ne servis". To už přístroj demontoval a vyndaval z něj baterii, aby zapsal seriové číslo a vrátil mi SIM i SD. Udělala jsem velkou chybu, že jsem mu přístroj dala do ruky než jsem se domluvila na postupu zápisu do protokolu a že jsem s telefonem neoběhla roh baráku a nedonesla ho rovnou do servisu a vedoucímu. Po cca 14ti dnech mi totiž přístroj vrátili s neuznanou reklamací, že na něm nic nezjistili. Po osobním dotazu v servisu mi bylo řečeno, že je to nahodilá závada. Přístroj se testoval "celé" dva dny a nic se neprojevilo ani měřením. Nakonec pan vedoucí arogantně utrousil poznámku, že jaký jsem si vybrala telefon, takový mám. No, nedivím se, kdybych u tohoto telefonu reklamovala kvalitu fotek, ale když reklamuji, že se s ním nemohu dovolat ani odeslat či přijmou SMS, tak to už hovoří o produktu vše. Nevěří mu ani vlastní zaměstnanci, jak mu mají věřit zákazníci.


    • Anonymní uživatel

      13. listopadu 2017 - Anonymní uživatel

      Telefon je z EU distribucie, ze?


    • Viktor

      13. listopadu 2017 - Viktor

      To nemá s distribucí nic společného!
      Musíte být neústupná a vytrvat v reklamaci!


    • Anonymní uživatel

      13. listopadu 2017 - Anonymní uživatel

      Mas nejaky problem? Slusne som sa spytal, ci sa jedna o zariadenie z EU distribucie alebo nie. Ked sa jedna, je to smutne, ale bohuzial normalne. Ak nie, to znamena, ze vyrobcovi sa treba vyhnut. Ja na svojej otazke nevidim nic zle.

      Ale s druhou castou prispevku suhlasim - nemozete ustupovat. Kludne sa tam vratte a ked budu hnusni, trosku sa im povyhrazajte COI, malo by to zabrat. :)


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.