Poradna Alcatel OT-993D

Autor: | Vloženo: 17.03.2013 000 19:56 | Témata: Poradna Alcatel OT-993D

Zablokování sim

Mám problém, mám zablokovanou sim kartu v Alcatel 993D a nevím jak ji odblokovat. Nevíte si s tím někdy rady ?

  • Věra

    Věra

    17. března 2013

    předpokládám, že chce jen PIN - já mám alcatel 5 dní a tohle se mi taky stalo, nahlásil mi zablokovanou SIM kartu (teda obě) a to nad ránem, kdy přes noc s mobilem nikdo nic nedělal, ani nebyl vypnutý, ani na nabíječce, nic.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Hant

      17. března 2013 - Hant

      pokud vám tohle telefon udělal, znamená to že se sám restartoval. Nechci strašit ale asi nezbude než navštívit servis. Tohle se bude opakovat neustále do kola až se stane to co mě. Měnili celou základní desku. Samozřejmě uznáno jako reklamace a záruční oprava. V servisu jsem skončil 6 dní po zakoupení a oprava trvala 3 dny. Pokud máte nastavenou ochranu PIN kodem tak po takovém restartu mobil sám naběhne ale potom potřebuje PIN a do té doby se vám nikdo nedovolá a je vám telefon na nic. A nebo vypnout ochranu PIN kodem a doufat. Ale to je na nic . Telefon má makat na 100% .


    • Věra

      18. března 2013 - Věra

      no mě se to stalo teda už 2x . jednou hned první den přes noc a pak asi za 4 dny, když děcka hráli hru. Vám to padalo častěji?


    • Hant

      18. března 2013 - Hant

      no mě každé tři kilometry při zapnuté navigaci a i přes den v kapse. Tak jsem neváhal a šel na servis. Než jsem tam došel tak to chtělo PIN i když tam nebyla SIM. Hezká rýmovačka :) . Já jsem právě moc nevěřil značce Alcatel a tak i když jsem ho mohl koupit za cca 4tisíce, tak jsem raději abych eliminoval starosti a ryzika při posílání přes půl republiky při reklamacích a volil jsem nákup za 4500 ale v místě bydliště a vyplatilo se. Být vámi neváhal bych a šel tam kde vám ho prodali a ať se postarají .


  • Hant

    Hant

    17. března 2013

    co znamená zablokovaná SIM. Ta má přece svůj kod PIN. Po správném vložení karty se musí telefon odemknout a naběhne číselník na vyklepání kodu. Mě se stalo že jsem kartu v telefonu neměl vůbec a chtěl po mě PIN. Výsledek- servis a oprava. Jinak na zadání Pinu jsou 3 pokusy a pak už jen PUK.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Hant

    Hant

    8. dubna 2013

    Tak po třech dnech co jsem telefon vlastnil jsem napsal pozitivní hodnocení. Nyní mám telefon cca dva měsíce a je již po třetí v opravě. Dnes jsem ho vyzvedl a za hodinu opět odnesl zpět. Do servisu šel s tím že odmítal SIM kartu a po návratu ze servisu okamžitě vykazoval závadu takovou že mobil vyzvání a po přijetí hovoru se obě strany neslyší. Nechápu jak pracují v servisním středisku Kladno, když si po sobě práci ani nezkontrolují. Jako uživatele který neustále musí nosit mobil do opravy mě toto stojí akorát další peníze za služby které nemohu využívat a neustálé cestování do servisu a ze servisu též není zadarmo. Tato značka Alcatel zajistí opravářům telefonů živobytí na dlouhou dobu. Ty hlady nechcípnou. :( Nyní již ALCATEL rezhodně nedoporučuji. Koupil jsem Samsung 5300. Je výkonostně slabší , ale maká bez zaškobrtnutí. žádné sekání a restarty. A stál 1000kč. Všem kteří nejsou spokojeni s Alcatelem na 100% doporučuji aby nepřehlíželi byť jen drobné kousnutí a okamžitě se bránili a reklamovali. Jinak vám zbude nepoužitelná troska a oči pro pláč.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.