Poradna Acer Liquid Z520 8GB

Autor: | Vloženo: 19.01.2017 000 17:10 | Témata: Poradna Acer Liquid Z520 8GB

Problém s mobilem

Dobrý den, mám problém s mobilem. Dnes jsem si chtěla stáhnout aplikaci, ale po rozkliknutí Obchodu play mi to píše "Aplikace Obchod Play bohužel přestala pracovat." Tento problém už mám po druhé. Když se mi to stalo poprvé, řešila jsem to továrním nastavení. Po druhé už, ale nechci ztratit data. Prosím, nevíte jak to řešit i jiným způsobem? Děkuji


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    19. ledna 2017 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Riesenim je jedine reset do tovarenskych nastaveni alebo root a nainstalovanie alternativnej ROM-ky. Ak si zalohujete udaje, ani pri jednom sposobe o nich nepridete.

    Pri pripadnej reklamacii aj tak pridete o udaje...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.