Poradna LG Optimus L9 II D605
Autor: Anonym | Vloženo: 15.06.2014 000 04:52 | Témata: Poradna LG Optimus L9 II D605
Anonym
Nepříjde mi Sms
Už poněkolikáté se mi stalo že mi nepřišla sms (vím že s tím má problém více lidí s tímto tel.) . Co s tím? Není na tel. spolehnutí
-
Dandy
-
15. června 2014 - Anonymní uživatel
Mám volne 2.04GB.
-
-
Pavel
-
18. června 2014 - Anonymní uživatel
Tak já už ho mám v reklamaci :-(
-
18. června 2014 - Pavel
Ahoj, napiš sem prosím, jak s reklamací dopadneš. Mám takové tušení, že to bude SW problém spojen s tou aktualizací Androidu. Zkusím s tím zatím něco udělat sám, pokud Ti uznají reklamaci a opraví, vyreklamuji ho také, díky. ;)
-
1. dubna 2015 - Kristýna
Dobrý den, Mám LG g2 mini a mam ten samý problém, v reklamaci už jsem ho měla potřetí a 3 krát mi to neuznali. Nevím co stím..
-
-
Šári
-
18. června 2014 - Pavel
Již to paní výše reklamuje, uvidíme jak její reklamace dopadne, snad se s námi podělí. Pokud na něco přijdu já, napíšu sem. ;)
-
19. června 2014 - Pavel
Tak po záloze dat a provedení továrního nastavení jsem z pěti různých čísel testoval a sms přišla. Budu pokračovat a uvidíme, ale zatím pozitivní zjištění.
-
22. června 2014 - Šári
Mě tovární nastavení moc nepomohlo... trochu se to zlepšilo, většinou mi nepřišla tak 1 - 2 sms z pěti.. ale stejně... zkusím to asi ještě jednou...
-
23. června 2014 - Pavel
Mne se zatím nestalo, že by mi sms nepřišla (nebo jsem na to zatím nepřišel). Uvidím ještě následující dny. Nicméně pokud ani tovární nastavení nepomůže, pak jedině reklamace, doufám, že paní nahoře napíše, jak s reklamací uspěla. (ještě doplním, že jsem formátoval paměťovou kartu při továrním nastavení, ale to by nemělo mít vliv)
-
25. června 2014 - Anonymní uživatel
Ahoj, tak dnes se mi telefon vrátil . Reklamace byla uznaná ,závada prokázaná.Píšou - Proveden kompletní test a analýza přístroje SW v souladu s parametry výrobce a operátora. Provedena oprava přístroje. Tak snad bude fungovat jak má;-)
-
29. června 2014 - Standa
Výborně, zítra jdu reklamovat také. Děkuji za info
-
29. června 2014 - Pavel
Tovární nastavení pomohlo jen částečně, reklamuji brzo také. Doufám, že je to řešení.
-
10. března 2015 - K.V.
Dobrý den, je to od léta už poměrně delší doba - zajímá mě, zda reklamace a následná oprava přístroje problém nechodících SMS opravdu dlouhodobě vyřešila?????
Mám telefon od Vánoc a nechodící SMS mě opravdu už docela trápí :-(
Případně napište, jak dlouho oprava trvá, kam se zasílá atd...
-
1. dubna 2015 - Kristýna
Dobrý den, mám ten samý problém, telefon jsem reklamovala už 3krát a pokaždé mi ho vratili s tím, že neprokazali závadu. Sms mi chodí ale občas se stane že nechodí.. nevím co stím už.
-
1. dubna 2015 - Martin Žember
Co s tím? Jak je psáno jinde: Mít volné místo v telefonu a na SD kartě, nainstalovat Ghostly SMS, nebo přehrát jinou, starší verzi OS.
-
2. dubna 2015 - kristyna
Volne misto mam. Mam preinstalovany software atd. Pozadala jsem o odstoupeni od kupni smlouvy, ale bohuzel si myslim ze to neuznaji. s mobilni pohotovosti jsou pry porad problemy. Volala jsem na d-test a rekli mi ze mam napsat na vasestiznosti.cz tento problem. Uz s mobilni pohotovosti resili spoustu problemu kvuli neuznane reklamaci.tak uvidim no.
-
-
David
5. července 2014
Telefon mám asi dva nebo tři dny a už se mi taky stalo, že sms nepřišla. Odeslány však byly z telefonu, se kterým byly už dříve problémy. Proto nevím, jestli je chyba u mě nebo na druhé straně. Nicméně to budeme řešit s operátorem, jestli se sms neztratily po cestě.
Máte někdo nějaké nové poznatky?-
6. července 2014 - Standa
Měl jsem nainstalován program noLed a ten příchod smsek indikoval, nicméně když jsem si ji chtěl přečíst tak v přístroji nebyla...tzn. smsky do telefonu chodí, ale neuloží se v něm (nejdou dohledat) a tudíž nejdou ani přečíst. Podotýkám, že s programem noLed problém nesouvisel, to jsem zkoušel.
Takže problém je opravdu v D605, nikoliv u operátora, či u odesílatele. Já už ho mám na reklamaci.
-
6. července 2014 - Pavel
Taky se mi zdálo, že by to mohlo být tak, jak píšete. Jsem rád, že se mi potvrzuje domněnka. Jen doufám, že to reklamace - reflash OS vyřeší... Posílám na reklamaci zítra.
-
7. července 2014 - David
Dnes jsem mluvil s chlapem od LG a říkal, že o takovém problému neví, takže mi poděkoval a řekl, že se to bude dál řešit. Už jsem několikrát slyšel špatný věci o podpoře LG, ale dneska jsem viděl pravý opak. Prý mi pak dají vědět. :o)
-
8. července 2014 - Pavel
Tak to jsem zvědav (jak na podporu samotnou tak řešení problému), určitě se poděl co zjistíš.
-
8. července 2014 - Standa
Když jsem to řešil s podporou já tak o tom "také nevěděli". Také mi slíbili, že se ozvou a nic...
-
8. července 2014 - Simona
Ztrátu smsek jsem řešila u operátora ROK!!! Technici u T- mobilu zjistili, že sms odejde, ale na mém telefonu se nezobrazí i když u odesílatele se zobrazí jako doručená. V servise závadu neobjevili, tedy ani neodstranili! Při využití práva odstoupení od smlouvy při 4 reklamaci, to též zamítli, takže jsem odmítla převzít neopravený mobil a ponechala si mobil zapůjčený...a upozornila jsem vedoucího prodejny T-mobile, že to tak bude do doby než se to vyřeší a nemíním používat mobil, který je vadný a nemůžu se spolehnout na 100% služby i přesto, že služby platím! Nakonec mi bylo tedy nabídnuto, že si mobil můžu vybrat ten samý nebo jiný...
-
8. července 2014 - Pavel
Simono pro zajímavost, o jaký telefon se jednalo? :-)
-
8. července 2014 - Simona
Byl to Samsung....typ si nepamatuji,ale to není podstatné...Podstatné je to,že ze zákazníka dělá servis blázna a protože jsem po roce reklamací již byla zoufalá z naprosté beznadějnosti řešení, tak jsem se rozhodla pro řešení, jaké jsem uvedla výše....a nakonec to řešení přineslo :-).Odmítám být rukojmím výrobců telefonů a poskytovatelů služeb, kteří chtějí každý měsíc platby za služby, které nejsou díky těmhle výrobkům100% .
-
8. července 2014 - Standa
Tak jak se k obdobným problémům staví servis Samsungu je v tomto topicu nepodstatné. ;-)
-
8. července 2014 - Simona
Ale podstatné je to, jak se dostat z toho, když si zákazníka přehazují jak horký brambor!! A je naprosto jedno jestli je to servis Lg, Samsung nebo jiný :-).
-
9. července 2014 - David
V principu ano, ale tady se řeší konkrétní telefon. :o)
Nicméně včera mi podruhé volali z podpory LG. Tenhle problém jsem prý hlásil já a říkal, že asi ještě jeden zákazník. Ale že se to neděje jen u tohohle telefonu, tzn. chyba bude spíše na straně operátora. Paní z podpory T-mobilu říkala, že se může jednat i o starou SIM karku. V mém případě odesílatel má 10 let starou, já rok. Takže možnost to je.
Každopádně, kdo máte problém s nechodícími smskami, řeště to s podporou, nebo jim to minimálně hlaste. Když se ozve dost lidí, začnou s tím něco pořádně dělat. Kvůli jednomu zákazníkovi se na hlavu nepostaví. :o)
-
9. července 2014 - Standa
Já jsem to s podporou řešil jak telefonicky, tak mailem. Mám SIMku necelý rok, tzn. zánovní. Nepřicházely mi SMSky od různých lidí, resp. ony přicházejí (viz můj komentář výše), jen o nich telefon nedá vědět a neuloží je. Problém je na 99% v D605! Nehledě na to, že nyní s náhradním telefonem a stejnou SIMkou SMSky chodí...
Ti pracovníci na LG podpoře, alespoň ti se kterými jsem mluvil já, dané problematice téměř nerozumí, jen to házejí (zajisté dle naučeného postupu) na operátora.
-
9. července 2014 - David
Mluvil jsem o SIM kartě odesílatele a netvrdím, že za to může. Mluvím o svém konkrétním případu a o tom, že mi to bylo nabídnuto jako MOŽNÁ příčina. Ne, že je to na 100 % tím. Mě nechodí od jednoho člověka (resp. o víc nevím), proto se tahle příčina nabízí.
Jestli to LG neřeší, jsou sami proti sobě. Jen je třeba to hlásit. Čím víc, tím líp.
-
9. července 2014 - Pavel
Souhlasím, hlásit. Osobně mám sim zánovní a na jiném telefonu vše v pohodě. Ono podpora LG, resp. jakékoliv nadnárodní společnosti je spíše klišé, neboť jsou to stále jenom "přeprodejci". Na tom ale nezáleží, pište sem prosím, jak se vám jeví chování telefonu po reklamaci, díky.
-
10. července 2014 - Simona
Jistě...řěší se KONKRÉTNÍ telefon...a co jako??! Problém naprosto stejný...nechodící, ztrácející se smsky...Doporučení ...výměna simky...fajn...byla provedena 2x!! a nic! Telefon byl od techniků z T- mobile monitorován a vadu přiznali...Servis 3 x, že nic nenašel :-). I kdyby to hlásilo 1000 lidí, tak to k ničemu nepovede...snad si lidi nemyslíte, že něco takového celoplošně přiznají :-)...ať servis Samsungu, Lg, Nokie nebo kýho čerta :-). Ať se každý zařídí jak umí .-)...a věřím, že až Vám bude servis po X -té vracet telefon a neuznají ani odstoupení od smlouvy, tak si na moji radu vzpomenete...byť jsem reklamovala Samsung .-). Pa
-
24. července 2014 - Standa
k já už mám mobil z reklamace zpět opravený. Závada se jim projevila. Oprava proběhla formou výměny vadného dílu (koncového zes. RF signálu). Zatím se zdá, že sms-ky chodí...
-
27. července 2014 - Honza
Ahoj Stando, můžeš mi prosím sdělit (třeba poslat soukromý vzkaz), který servis (případně prodejce) závadu vyřešil? Telefon mám 3 týdny a závada nedoručení SMS se u mě projevila také. Celkově jsem s telefonem velmi spokojen, ale když se člověk nemůže spolehnout na doručení SMS, tak to je celkem zásadní věc :-( Děkuji.
-
27. července 2014 - David
Ja jedu reklamovat zitra, prodejce sunnysoft, tak uvidime
-
27. července 2014 - Pavel
Ahoj,
já jsem reklamoval dvakrát u firmy britex, posílal sem přímo do servisu a do týdne byl telefon vždy zpět (jednou SMS a podruhé display) v obou případech reklamace uznána, takže britex doporučuji. ALE... Sms mi neopravili (jen přehráli nejaktuálnější OS) a řešení vám všem sdělím také! Telefon mám asi od října 2013 a do AKTUALIZACE sms chodily. Problém je tedy ve verzi OS KitKat, což je aktualizace, kterou telefon nabízí. Bohužel, ani při reklamaci v servise downgrade na starší verzi OS neudělají, psal jsem si s podporou LG... Nyní to bude týden, co jsem si sám přehrál na telefon starou, první verzi OS (4.1.2) aniž bych udělal root - tedy zásah z venčí (pro případ reklamace je vše OK). Nejenže je telefon s tímto prvním OS daleko více plynulejší a bez záseků, ale světe div se, zatím se mi nestalo, že by mi nepřišla sms, problém jsem tedy pravděpodobně tímto vyřešil, ale abych to mohl 100% potvrdit, na to to potřebuji ještě chvíli testovat.
Ještě k podpoře LG - přiznali mi, že o problému vědí, ale jakmile jsem začal šťourat a ptal se, jak to tedy chtějí řešit, když downgrade neumožní, přestali komunikovat...
Zatím všem doporučuji přechod na původní verzi OS (4.1.2) nebo reklamovat stále dokola a nechat si vrátit peníze.
Hodně štěstí, ;)
Pavel
-
27. července 2014 - David
Pavle, můžeš poradit, jak na downgrade?
-
27. července 2014 - Standa
Honza> Kupoval jsem to v Mironetu, oprava proběhla v Britexu (posílají se tam všechny reklamačky). Zatím nevím o tom, že by mi nějaká smska nedošla, každopádně mám ho zpět pár dní...
-
27. července 2014 - Pavel
http://androidforum.cz...
Jeď přesně podle návodu, pak při konci a prací s LG Flash tool postupuj podle http://forum.gsmhosting.com... který tam je ale také (nicméně mne dost pomohl)
Při troše zručnosti je to otázka chvilky, já jsem to poprvé dělal asi dvě hodinky, jakýkoliv problém si vygoogli a snad si budeš L9II užívat zase naplno. ;)
-
27. července 2014 - David
Stando, ty máš KitKat?
-
27. července 2014 - David
Díky moc, zkusím to a uvidíme
-
27. července 2014 - Standa
Pravdou je, že než se nainstalovala +/- 500 Mb aktualizace, tak mi taky smsky chodily, resp. jsem nezaznamenal, že nechodí (stejně jako Pavlovi). Uvidíme no...u mě údajně měnili i nějaký HW (i když mi přijde zvláštní, že by s daným problémem měl co do činění nějaký zesilovač signálu) tak snad to vyřešili.
-
27. července 2014 - Standa
David>mám tam aktuální SW
-
27. července 2014 - David
tak ještě s reklamací zkusím počkat a uvidíme po downgradu
-
27. července 2014 - David
Pavle, mohl bys mi na sebe ještě napsat email? Asi budu potřebovat konzultace. :D
-
27. července 2014 - Pavel
Davide, kontakt sem nedám, neměl bych čas to každému vysvětlovat. Pokud budeš mít problém, pošli sem email a pokusím se ti poradit. Bylo by to ovšem za podmínky, že bys moje rady následně přepsal do fóra, kde se o downdgradu píše. Bylo by to samozřejmě jako pomoc všem ostatním...
-
28. července 2014 - David
Jde mi spíš o drobnější dotazy. Momentálně mě napadá třeba to, jaký má flash vliv na záruku. Obecně jsem tohle nikdy nedělal, tak kdyby něco.
Můj email je [email protected]. Díky
-
28. července 2014 - Standa
Tak dnes ráno mi opět nepřišla smska, takže oprava nic nevyřešila. Nehodlám s tím telefonem ztrácet čas, tzn. nová reklamace
-
28. července 2014 - Pavel
Pozor, mou doporučený posup výše není klasický flash, při kterém je potřeba získat SU, tzn udělat ROOT telefonu čímž ztratíte běžně záruku. Je to nenásilné přehrání pouze OS. Stejný postup by mohl udělat i autorizovaný servis, kdyby měl takovéto povolení od LG.
-
28. července 2014 - Standa
Zkoušel jsem stáhnout ten soubor V10A a vždy mě to přesměrovalo na nějakou reklamu :-(
-
28. července 2014 - prassat
Stando:
http://adf.ly/WuMoi
v pravém horním rohu dáš po 5. vteřinách "SKIP"
-
28. července 2014 - Standa
prassat > díky, už stahuju
-
28. července 2014 - prassat
Pavle:
LGFlashToolem nepřehraješ jen OS, ale je to komplet hloubkový flash (kompletní "lobotomie"), tj. pokud máš případně ROOT, CWM... tak vše je fuč....
Jedná se o servisní nástroj.
Nebo varianta 2. je flash přímo KDZ, jenže ten na WIN lokalizovaných CZ, nefunguje korektně.
-
28. července 2014 - Standa
prassat > má tedy tento zásah vliv na záruku? Dík
-
28. července 2014 - prassat
V servisu poznají prd.
Pokud by se telefon následně ROOToval či dohrála custom Recovery (CWM). Pak by s uznáním záruky byl problém.... ale to by pak nový reflash LGFlash Toolem opět vše vyřešil.
Po flash LGFlashToolem je telefon ve stavu jako od výrobce.
Např. u Flashování Samsungu přes KIES se zaznamenává počet reflash pokusů (ale opět se dá očůrat), u LG o tom nikdo neví
:-D
-
28. července 2014 - Standa
Pořád váhám zda znovu reklamovat nebo jít touto cestou. Nicméně pokud to servis nepozná, tak reklamovat můžu asi vždy. Zítra to zkusím, protože krom těch smsek mi telefon vyhovuje.
-
28. července 2014 - David
no, já jsem kvůli té záruce dneska nakonec odnesl mobil na reklamaci, tak uvidíme, co bude pak
-
28. července 2014 - Standa
David > Můj opravovali 3 týdny a stejně problém neodstranili. Ve vyjádření je, že závada se jim projevila, mobil po opravě otestovali a vše je OK...nevěřím tomu, že by po týdnu uznali, že OK není...a i kdyby ano, tak zbývá ještě jedna reklamace do možnosti odstoupení od smlouvy. Myslím, že na tento problém nemají v tuto chvíli řešení, protože o něm vědí a neopravili to. Spíš při další reklamaci očekávám odpověd ve smyslu "závada se neprojevila"...pak by zbýval jen ten flash, ale už z principu se mi nechce řešit problém za LG...
-
-
prassat
-
28. července 2014 - Pavel
Čau prassat, souhlasím s tebou, ale snažím se to co nejvíce zjednodušit pro ostatní, tedy nebojte, postupujte dle návodu a nikdo nic nepozná = reklamovat můžete do alelůja.
-
28. července 2014 - prassat
neboj, to dají.... Však jsem ten návod na downgrade psal hodně podrobně....
Navíc, pokud se tím opravdu vyřeší SMS problém, dostanou jako bonus ještě větší práva pro zápis na SD, rychlejší odezvy systému a možnost Rootu jedním klikem :-D
-
29. července 2014 - Standa
Cvičná příprava krachla u prvního bodu:
Failed to create cab file.
Error code:00000005
Message: Přístup odepřen.
Failed to extract file.
P.S.:soubory mám přímo na C:
-
29. července 2014 - Pavel
prassat: a já si říkal, že ten nic od někud znám... :D:D Každopádně díky za ten návod, zachránil mne. :D
Stando, pravděpodobně máš "zakázanej zápis" na C: (kvůli windows - měl jsem to samé) přehoď si to vše do kořene D: pokud máš rozdělenej disk.
-
29. července 2014 - Standa
Pavel > Bylo to přesně jak říkáš na D: už se vše rozbalilo. Díky
Mimochodem stále jsi nezaznamenal, že by ti nějaká smska nedošla, resp. pořád se zdá, že se flashem problém vyřešil?
-
29. července 2014 - Pavel
Nezaznamenal, ať už od banky, zabezpečovačky nebo klasicky v komunikaci... Vše mi chodí jak má. ;)
-
29. července 2014 - Standa
Pavle a Prassate díky za pomoc, povedlo se...snad už budou smsky chodit všechny.
-
29. července 2014 - prassat
Kéž by ti to pomohlo, držíme palce.
-
13. srpna 2014 - David
Telefon mám zpátky z reklamace, tak uvidíme tak za týden... Jinak mi jen přehráli SW
-
16. srpna 2014 - David
Tak už zas nechodí sms. Tak jdu zkusit nahrát JB. Snad to dám, podle těch vašich návodů. :o)
-
16. srpna 2014 - Standa
David > Není to těžký a pomůže to - za skoro 3 týdny co to mám nevím o tom, že by nějaká sms nedošla...
-
16. srpna 2014 - David
LGUnitedMobileDriver jsem stáhl nějakou novější verzi... to je asi jedno, ne?
-
16. srpna 2014 - David
LGFlashTool se mě při spuštění ptá na továrnu, co s tim?
-
16. srpna 2014 - Standa
David > nakopíruj do adresáře, kde máš nainstalován LGFlashTool ten cracklej soubor (myslím že to byl MegaLock.dll), resp. nahraď ním ten, co tam je po instalaci. Pak už se to po spuštění na nic ptát nebude...
-
1. listopadu 2014 - Standa
Tak už mi opět nechodí smsky, tzn. v mém případě flash nepomohl. Nezbývá než reklamovat stále dokola dokud to neopraví, či nevrátí peníze...koupě tohoto telefonu byla vážně chyba :-(((
-
1. listopadu 2014 - Pavel
Já již telefon nemám, přešel jsem na xiaomi a nemohu vynachválit. :-) Nicméně po flash jsem již fungoval v pořádku a nyní rodinný příslušník také nemá žádné ztracené sms. Ovšem s LG jsem skončil, ani zadarmo. :D
-
1. listopadu 2014 - David
mě od flashe nepřišly asi dvě sms, pokud vím... a kdo ví, kde v tom případě byla chyba :o) jinak zatím v pořádku... nemůžu si moc dovolit kupovat nový :o)
-
-
Pavel
28. července 2014
Jinak pro ty co chtějí reklamovat, posílejte si to sami přímo do britexu, mne se telefon vrátil během týdne (pondělí odesláno, přes týden zpracování a v pátek jsem ho měl PPLkem zpět). Návod včetně protokolu který si vyplníte sami mají na webu.
Ale ještě jednou, tento problém nevyřeší, downgrade nemají od LG povolen. Jedině snad pro případ vrácení peněz.-
10. března 2015 - K.V.
Nemusím tudíž informovat o tomto PRODEJCE telefonu (mobil byl zakoupen před 4 měsíci přes net, nevím přesně v kterém e-shopu, myslela jsem, že je nutné předat k reklamaci u nich).
-
-
Šári
-
14. srpna 2014 - Standa
Také mi vyměnili nějakou součástku...po cca týdnu jsem zjistil, že stejně občas nějaká smska nedošla...
-
15. ledna 2015 - Martin Žember
Důležitější je vědět, jestli to funguje dlouhodobě. Např. po určité operaci se telefon dostane do stavu, kdy ty SMS přestanou chodit. Jak to funguje od té doby?
-
-
franta
-
27. srpna 2014 - Pavel
Na 4.1.2 v určitých chvílích opravdu dojde k přerušení internetu - datového toku. Stačí pak v nastavení "vyhledat síť" > znovu se připojit do sítě a net opět fičí. Je to otázka chvilky.
Reklamací nic nevyřešíš, tím si sem už nyní 100% jistý, ale proti gustu... :-)
-
-
Anonymní uživatel
17. listopadu 2014
Dobrý den! Situaci s náhodně nechodícími SMS jsem několik týdnů konzultoval přímo s firmou LG, kdy problém mobilních telefonů D605 Optimus L9 II s náhodně nechodícími SMS řešilo jejich vývojové oddělení, avšak defekt se jim nedařilo reprodukovat ani přijít k řešení. Dne 6.11.2014 došlo k obratu a od zákaznického servisu LG jsem obdržel e-mail v následujícím znění: " V tuto chvíli máme k dispozici informaci, že servisní technici jsou již seznámeni s postupem, jak situaci řešit. Proto doporučuji provést reklamaci telefonu."
Tedy problém spočívá v softwarové stránce a žádné jiné.-
17. listopadu 2014 - David
To je výborná zpráva, díky.
-
15. ledna 2015 - Martin Žember
Děkuji, co se stalo poté? Jaký byl průběh a výsledek?
-
15. ledna 2015 - David
Já jsem komunikoval s hlavním technikem LG, který mi nakonec řekl, že chyba je řešena softwarem, ale zpomaluje telefon ještě víc, než KitKat. Proto mi nabídl vrácení peněz.
Dneska jedu na Xperia Z1 Compact a super.
-
15. ledna 2015 - Pavel
Připomínám že vrácení OS na první verzi je řešením - alespoň u mne a lidem, kterým jsem to také vracel. Návod je výše, hodně štěstí.
-
-
K.V.
10. března 2015
Vidím že problém nechodících SMS se tu řeší již delší dobu, jelikož mám telefon od Vánoc, zajímalo by mě, zda se někomu od toho cca června 2014 podařilo nějak opravdu "účinně" problém vyřešit a jak????
Reklamovat????
Sám přehrát????
děkuji všem za zkušenosti.-
10. března 2015 - Martin Žember
Pavel nahoře psal, že downgrade na 4.1.2. Já mám od koupě 4.4 a zjistil jsem to u jedné SMS z bankovnictví, že nepřišla. Tuším jsem měl plnou RAM. Mám od té doby aplikaci Ghostly SMS, která by je ztrácet neměla a za několik týdnů tuším dorazily všechny SMS i do této aplikace stejně, jako do schránky (tedy buďto se neztrácí, nebo aplikce nepomohla). Nevím, jak zjistit, že mi nějaká SMS nepřišla, jak to ostatní "testují". Nemám indície, že by nechodily.
-
10. března 2015 - David
Mluvil jsem primo s hlavnim technikem LG. O chybe vi a resi ji softwarove. Bohuzel tak dochazi ke znatelnemu zpomaleni systemu. Ja jsem si nechal vratit penize a uz funguji na Xperia Z1 Compact.
-
10. března 2015 - Pavel
Zjistíš to většinou tak, že dostaneš vynadáno v návaznosti na nedoručenou sms... :D
Jak píše David, je to určitě chyba softwaru (4.4). Já jsem tento problém řešil mezi prvními uživateli tady a po downgrade na 4.1.2. všichni, kterým jsem to dělal, nemají dosud s doručováním problémy.
-
11. března 2015 - K.V.
jj, přesně, píšu zprávy švagrové a nakonec volám, a ona mě vynadá, že mi přeci už 2x psala.... takže tak :-D :-D :-D
V telefonu nemám moc aplikací, asi dvě hry a pár drobností.... RAM mám 225 volné, to by mohlo stačit. Stáhla jsem si doporučovanou CHOMP SMS (štvou mě tam ty reklamy) a stejně občas nechodí :-(
Android mám 4.4.2 a downgrade nevím - asi bych to sama neuměla, nejsem žádný "hacker" :-D :-D :-D vůbec nemám s tímto zkušenosti, je to můj první dotykáč.
Takže přemýšlím, zda zkusit reklamaci???? a když reklamaci, tak tu čtu, že poslat přímo na Britex???
-
11. března 2015 - Pavel
Ano, pokud reklamaci, tak přímo na Britex. Na stránkách mají adresu i protokol, který vyplníš a přiložíš ho k telefonu. Nic složitého.
-
11. března 2015 - K.V.
Díky a pokud bych chtěla vrátit peníze, kolikrát je třeba reklamovat??? A jak dlouho asi u nich reklamačka trvá? jak dlouho budu bez telefonu?
-
11. března 2015 - Pavel
Oni ti peníze přímo vrátit nemohou, je to jen servis. Pokud bys reklamovala za tímto účelem, dělej to přes prodejce a po třech reklamacích máš nárok. Mají na to 30 dní (britex do týdne posílal zpět)
-
11. března 2015 - KV
O.K. díky moc promyslím to... přemýšlím, že bych šla do LG G2 MINI - u toho jsem v recenzích problém s SMS nezaznamenala...jinak mi LG vyhovuje
-
11. března 2015 - Martin Žember
Zkuste, prosím, ještě tu Ghostly SMS (CHOMP SMS je něco jiného), jestli to na tento problém funguje.
-
1. dubna 2015 - Martin Žember
Minulý týden mi pár SMS nedorazilo a našel jsem je v Ghostly SMS. Později jsem si všiml také, že na SD kartě došlo místo. Tedy to může souviset. Telefon byl navíc obzvlášť pomalý.
-
-
Jana
21. května 2015
Prosim o radu, staci jen nainstalovat ghostly sms nebo ho mam vyměnit za puvodni zpravy? Mam ho instalovany a kdyz mi prijde smska, tak mi to pipne 2x - jak u appky ghostly sms tak v normální zprave. Me to nevadi, hlavne ze prijde...ale jde to jen přijímat a ne psat,ani tam nemam adresar,,to bych musela tu appku nastavit jako hlavni, ale nejde mi to. Ale jestli staci jen stazeni....nemate zkusenosti? Prosim o radu a zkusenosti,jsem technicky antitalent a anglicky moc neumim,jsem tupec :) Moc dekuju za info a pomoc
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.