Poradna Aligator A330

Autor: | Vloženo: 09.03.2011 000 21:06 | Témata: Poradna Aligator A330

Upozornění SOS a následná žádost o vložení PINU

Dobrý den, jsou to dva měsíce co jsme babičce koupili mobil Aligator A330. Během těchto dvou měsíců se za běžného provozu u mobilu 6x stalo, že telefon začal vydávat "neznámý" tón, na displeji se objevila hláška "SOS" a žádost o vložení PINU. Tato výzva se opakovala i v nočních hodinách, kdy byl mobil zapnutý a nikdo s ním nic nedělal. Babičku to samozřejmě vzbudilo a řádně vyděsilo. Prošla jsem celý návod, ale o tomto jsem nenašla ani zmíňku. Červené tlačítko na zadní straně "SOS volání" máme vypnuté. Nejdříve jsem si říkala, že to souvisí nejspíš s ním, ale tím to předpokládám nebude.

Nemůže být špatný kontakt od baterky či něco jiného? Nikdo netuší, proč takto nečeněně a opakovaně dochází k výzvě "SOS vložení PINU".

Předem moc děkuji za odpověď.

  • 14. března 2011 - Oficiální zástupce obchodu VideoTech.cz

    Dobrý den,

    prosím o zaslání výrobku Aligator A330 na reklamaci na adresu:
    ADART COMPUTERS s.r.o.
    Sokolovská 2170/161
    180 00 Praha 8
    Otvírací hodiny:
    Po-Pá: 9:00 - 17:00
    Tel: 284 810 264, 242 447 433

    Spolu s výrobkem zašlete návod (na konci návodu je záruční list) + popis závady.

    Děkuji
    S pozdravem
    Michal Maršálek

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.