Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů


Poradna Mobilní telefony


Autor: David | Vloženo: 20.03.2017 v 19:31 | Témata: Poradna Mobilní telefony

David

Lenovo p70

Po vložení SD- karty nefunguje display, ale boční čidla ano (hlasitost a reset). Při vyjmutí stále nefunguje až po restartu vše funguje, tak jak má (restart bez SD karty). Jak tento problém vyřešit ? Ještě dodatek, karta se přihlásí vše v pořádku, ale nejde display.

  • Matoo

    expert

    Matoo

    20. března 2017

    Uzasny telefon toto. :))
    Vyhodit a kupit nieco normalne...

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Bohajehovyhodteho

      20. března 2017 - Bohajehovyhodteho

      Zase ty tvoje pičovské rady.


    • David

      20. března 2017 - David

      Mobil už není v záruce a na nový nemám. Jak mi pomůžou tyhle rady, ostatní funkce šlapou v pořádku.


    • Matoo

      20. března 2017 - Matoo

      Ozyvas sa ty, Anonym? Clovek, co sem nechodi radit, len zabrdat do mna a do ludi, ktori suhlasia s mojim nazorom, sa ozyva... No, to sme teda dopadli... Uz je to tu ako vo vrcholovej politike... Zacneme boj s korupciou, nezacneme ale od seba, najskor dame preklepnut svojich protivnikov...

      David - inak vam pomoct neviem. Toto je vada produktu, je to rozhodne abnormalita, telefon je pokazeny, pokial nieje v zaruke, cena opravy moze polahky prekrocit zostatkovu cenu telefonu. Ine vam na to povedat neviem, sorry. :(


    • Aleš

      22. března 2017 - Aleš

      Matoo, chápu, že tázající nemá Xiaomi, ale příště si prosím odpusťte ty vaše úžasné rady.


    • Matoo

      22. března 2017 - Matoo

      Ja takuto uzasnu radu poskytnem hocikomu, ci ma Xiaomi, Lenovo, Huawei, Samsung... :)


    • Aleš

      22. března 2017 - Aleš

      Opravdu napíšete někomu, kdo má Xiaomi, že ten telefon má vyhodit? Ne, to byste neudělal, protože to je Xiaomi a to vy kritizovat nemůžete.


    • LoL

      22. března 2017 - LoL

      Jak kdybys neznal soudruha Martina z Do'lnej pri Čope.
      Má prostě trochu mentální úchylku a musíme ji respektovat, jinak tu kope na všechny strany. Jó to by byl tanec, kdyby někdo napsal u Xixao founa byhoďte ten křáp a kupte si normální. To by si stěžoval i na Heurece LoL


    • Matoo

      22. března 2017 - Matoo

      Uz sa stalo zo trikart, ze som majitelovi stareho Xiaomi fonu napisal, aby si kupil novsi model. ;)


    • Matoo

      22. března 2017 - Matoo

      To iste plati tu, cena opravy sa rychlo moze vyrovnat novej K5-ke, ktora je lepsia vo vsetkom. ;)


    • Aleš

      22. března 2017 - Aleš

      Z celkového počtu 6237 odpovědí tak, to že jste někomu, kdo má Xiaomi řekl, ať si koupí novější, to teda neni nic moc. A kolikrát jste to řekl u Lenova?


    • Aleš

      22. března 2017 - Aleš

      Ale s tou K5 musím souhlasit, je to opravdu dobrý telefon.


    • Matoo

      22. března 2017 - Matoo

      Mmm, dvadsatkrat? Cca., mozno aj viac, neviem, to nepocitam. :)


    • LoL

      22. března 2017 - LoL

      Nepodlezej se té xiaomi ovečce s nudlí u nosu Aleš!

      A nezapomeň, že víc jak polovina odpovědí není k tématu, ale cipoviny o ničem!


    • Matoo

      22. března 2017 - Matoo

      Noo, uz sa s tymi prirovnaniami zlepsujes, Anonym, si coraz kreativnejsi, to kvitujem. ;)


  • j

    j

    21. března 2017

    Nic nevyhazujte.
    Zkuste tovární nastavení či eventuálně jinou SD kartu, pokud nepomůže, nechte si udělat cenovou nabídku do servisu a uvidíte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 22. března 2017 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, zkuste zařízení uvést do továrního nastavení. To provedete v "Nastavení" -> "zálohování a obnovení dat" -> "Obnovení továrních dat".

    Před obnovou do továrního nastavení si zálohujte svá data. Pokud zařízení bude vykazovat problémy i po obnově do továrního nastavení, kontaktujte linku Lenovo na tel. čísle 312 560 560 a sjednejte si vyzvednutí vašeho zařízení k následné pozáruční opravě.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.