Poradna Nokia N8

Autor: | Vloženo: 21.01.2013 000 03:38 | Témata: Poradna Nokia N8

Původní nastavení od výrobce

V NOKIA N8 jsem měla staženou verzi BELLE. Nyní došlo k chybné funkci WEBU. Byla jsem nucena provést původní nastavení od výrobce. Vše se povedlo, WEB funguje, ale asi nedošlo k úplnému návratu do BELLE. Zatím jsem zjistila viditelný rozdíl, pouze 4 výchozí displeje misto šesti. Chtěla jsem na NOKIA Suite provést upgrade operačního systému na BELLE, ale už se nenabízí. Přístroj hlásí verzi softwaru 111.040.1511 stejnou, jaká byla před provedením původního nastavení. Může mi někdo poradit jak dostanu zpět všech 6 výchozích displejů a jak odkontroluji, že systém pracuje v 100% BELLE. Děkuji SH

  • Karel

    Karel

    21. ledna 2013 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Skus zadat volby v levo dole pokud máš Belle tak by tam mělo být v menu buď Nová obrazovka a nebo Přidat obrazovku

    Symbian Anna myslím měla jen tři obrazovky a nešlo nani přidat tyto obrazovky a ty píšeš že máš čtyři.

    Píšeš že jsi provedla původní nastavení od výrobce ten nepředělává systém jako takový ale dá všechny programy do továrního nastavení tak že u toho nestrácíš žádné data zůstavaj ti kontakty, fota a další vjeci které tam máš

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      21. ledna 2013 - Anonymní uživatel

      Ano, OS Nokia ANNA má tři obrazovky, keré nejdou víc rozšířit.
      BELLE a BELLE refresh má mít až šest obrazovek a jiný systém ukládání zástupců (miniaplikací).


  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    21. ledna 2013

    Ahoj Stanislavo, pokud si někdo myslí, že je odborník s mnohaletými zkušenostmi a slepě se vrhne do věcí, ve kterých plave, pak nechť zde nepláče. Nevím, kde se bere v lidech ta suverenita, "já to dokážu,já to umím"........tolik na úvod. Nebudu se tady opakovat, vidím že lidi nepředělám a že to budou s absolutní jistotou drbat i nadále.

    Moje rada (jediná možná a rozumná a zodpovědná, (ostatní jsou domýšlivé rady, neuznávající vlastní prohru a blbost tzv.všeumělců) je:
    ----pokud máš oficiální distribuci, nehrab se v tom a zanes to do servisu, tam mobil otestují, zjistí, kde jsi udělala chybu a pokusí se to dát do pořádku. Každá moje jiná rada by byla nezodpovědná a problém by zhoršila.

    Stanislavo, neber to ve zlém, ale jsem otevřený člověk a často se tady nestačím divit, jak svévolně a nedbale se manipuluje s tak složitým micropočitačem jako je například Nokia N8-00.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.